Jump to content

R4+Moonsnell 2.10


Nissan

Recommended Posts

Voordat jullie zeggen dat dit Warez is, ik gebruik mijn R4 niet voor games, maar slechts voor muziek en films, dus is het legaal.

Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb Moonshell 2.10 gedownload, en correct geïnstalleerd, en nu komt de grote maar, als ik nu een film(fragment) of een liedje af wil spelen, komt er geen geluid uit mijn DS :cab: . Als ik bijvoorbeeld GTA Chinatown Wars erin schuif en dat ga spelen, heb ik gewoon perfect geluid, dus het moet aan de software liggen. Waar kan een optie staan waarmee ik wel gewoon geluid kan krijgen?

Alvast bedankt,

CG

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog. Ik heb gehoord dat R4 altijd illegaal is. En wij kunnen ook niet controleren of je he niet gebruikt voor games. Etc. Etc.

Je bent hier nu denk ik wel lang genoeg dat je wel kan raden dat er een kleine kans is dat je hulp krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

De R4 zelf is legaal, aangezien je hem in de gemiddelde winkel kan kopen. Als het illegaal zou zijn zou dat niet het geval zijn he Rinaldootje. het is inderdaad een niet controlleerbaar feit, maar dat heet vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken de artikelen, ik lees de Power Unlimited (waar dat ook in staat) zelf ook, heb je de landen gezien? Engeland en Australië? Dat geldt dus niet in Nederland. Tenminste, nog niet...

Sluit dit topic trouwens maar, ik heb de oplossing al gevonden op een site.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het altijd nog aan de crew om te bepalen of iets illegaal is of niet. Overtredingen of het vermoeden van overtredingen kunnen prima per PB aan de crew worden gemeld, dat hoeft niet via een bericht in het topic.

Topic op verzoek gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...