Jump to content

Wat vind jij van de graphics van GTA SA

DragonLord

1. 1. Wat vind jij van de graphics van GTA SA

• Uitstekend
      10
    • Goed
      19
    • Gaat wel beter van VC
      8
    • Niet veel beter
      7
    • De vorige GTA's waren beter
      1
    • Valt tegen
      3

Recommended Posts

OP de ps2 vind ik ze echt heel goed vergeleken met andere van deze tijd tis gewoon mooi. OP de Pc mag je verwachten dat het een trapje hoger en beter word maar over het algemeen ben ik zeer tevreden :)

Delen op andere websites

ik vind de grafhics op zich wel goed maar toch irriteer ik me dood aan pop up

en slechte draw in distance ;)

wat vooral klote is en dat zullen de meesten van jullie ook wel weten dat wanneer je erg hard rijdt de weg, gebouwen gewoon vervagen en pas scherp naar voren komt als je allang stil staat ;)

Delen op andere websites

De graphics zijn zonder twijfel verbeterd, maar de engine is 4 jaar!!! oud. Mensen mensen, de graphics kwaliteit loopt ver achter bij andere autospellen. Dit noem je toch niet "uitstekend"??? :blink:

Delen op andere websites

Ik heb San Andreas op alledrie de platformen gespeeld. :rolleyes:

PlayStation 2: Voor de PlayStation 2 is het perfect , omdat hier simpelweg het maximum uit deze bak is gehaald.

Xbox: Ik heb San Andreas op de Xbox en de graphics kunnen veel beter. Een Xbox heeft meer grafische kracht dan een PlayStation 2 en dat moet benut worden. Oké, het ziet er wel een stuk beter uit dan de PlayStation 2 versie, maar Rockstar heeft niet het maximum uit de Xbox gehaald en dat hebben ze wel met de PlayStation 2 gedaan.

PC: Met een high-end PC zien de graphics er zeer goed uit, de pop-up is weg en de kartel randjes. Helaas heeft niet iedereen een high-end PC en dan zien de console versie er weer beter uit.

Het is natuurlijk wel grafisch een stap verder dan Vice City. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...