cyril_hoi Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Hallo! Ik had even een vraagje. Is het mogelijk om gta vc online te spelen met pedestrians in het spel Het lijkt mij leuk om samen met mijn zusje gta te spelen. Zij op de ene computer, en ik op de andere, en dat je dan samen op 1 server speelt waar ook gewoon pedestrians rondlopen en rijden, je kent het wel. is dit mogelijk? Groeten Reageren
WebGhost Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Hallo! Ik had even een vraagje. Is het mogelijk om gta vc online te spelen met pedestrians in het spel Het lijkt mij leuk om samen met mijn zusje gta te spelen. Zij op de ene computer, en ik op de andere, en dat je dan samen op 1 server speelt waar ook gewoon pedestrians rondlopen en rijden, je kent het wel. is dit mogelijk? Groeten Met GTA San Andreas kan het wel, ik weet niet als het kan met GTA Vice City, ik ben niet bekend met dat spel, maar ik neem aan dat dat wel mogelijk is? Gewoon proberen =] - Lex Reageren
GYZIE Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Dit is helaas (nog) niet mogelijk. Dit komt omdat peds heel veel werk zullen zijn voor de programmeurs om te maken. Het zal ook veel bandbreedte kosten. Daarom zit het niet in de multiplayers. en zal het er hoogstwaarschijnlijk niet in komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.