Jump to content

PS3 headset


Anton van Hussel

Recommended Posts

Hallo gasten,

ik heb sinds kort een PS3 headset

post-28102-1272984347,78.jpg

zo eentje

maar ik wil hem ook gebruiken voor GTA IV multiplayer voor op de PC, ik heb een Bluetooth sticky

post-28102-1272984434,14.jpg

zo een

maar ik kan er niets mee, ik kan wel connecten, maar als ik een spraaktest doe, dan hoort mijn PC niets. ik kan ook geen geluid horen door de headset heen.

HELP????

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

ik hem er ooit een keer mijn headset met dezelfde bleutooth ontvanger verbonden maar ik weet niet of het lukt met de officiele PS3 headset ik geef je wel een tip zet je ps3 uit als je de headset aan zet omdat hij automatisch met de PS3 verbind

Link to comment
Delen op andere websites

ik hem er ooit een keer mijn headset met dezelfde bleutooth ontvanger verbonden maar ik weet niet of het lukt met de officiele PS3 headset ik geef je wel een tip zet je ps3 uit als je de headset aan zet omdat hij automatisch met de PS3 verbind

mijn PS3 staat uit als ik het wil gebruiken, maar het ligt zo: ik kan mijn headset wel met mijn computer connecten via bluetooth, maar mijn PC ziet blijkbaar niet dat het een headset is. want als ik naar Conviguratiescherm>audio en geluidsapparaten ga dan zie ik bij spraak alleen maar HD audio rear input en HD audio front mic. geen Bluetooth headset ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...