Jump to content

Xbox 360 controller openmaken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hem keihard op de grond gooien of laten overrijden door een vrachtwagen? :tu:

Je zal echt de goede schroevendraaier moeten hebben anders krijg je hem echt niet open.

Geplaatst:

Sommige pen cases hebben exact de goede maat. Sloop een paar oude pennen en kijk of je de cases om de schroeven kan duwen.

Geplaatst:

Sommige pen cases hebben exact de goede maat. Sloop een paar oude pennen en kijk of je de cases om de schroeven kan duwen.

wat zijn cases?

srry dat ik dat niet weet

Geplaatst:

maar ik heb er al genoeg. heb geen zin om geld uit te geven

Je zou je T8 schroevendraaier of bitje uit kunnen boren, maar ik raad je toch aan voor een appel en een ei een schroevendraaier te kopen.

Geplaatst:

maar ik heb er al genoeg. heb geen zin om geld uit te geven

Je zou je T8 schroevendraaier of bitje uit kunnen boren, maar ik raad je toch aan voor een appel en een ei een schroevendraaier te kopen.

ja, ga ik ook doen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Met onhandig ''geklungel'' kan het wel gebeuren dat je controllor een soort van eigen leven gaat leiden of iets direct overdreven gaat doen terwijl jij dat op dat moment niet wilt en dan nog wat wil je met rapid fire doen, pak met mw2 een submachine en zet er rapid fire als attachment op of train je vingers gewoon door te oefenen.

Zoals ik nu citeer uit een eerder geplaatst bericht door een ander persoon: Rapid Fire = alleen voor noobs

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...