Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo :D

Ik heb een nieuwe gemaakt hopelijk zijn jullie hier iets meer tevreden over. Hij is wel wat drukker dan normaal maar ik probeerde een nieuwe style.

Voor degene die niet weten wie Willie Overtoom is, het is een voetballer van de eredivisie club 'Heracles Almelo' Die dit jaar 6e geëindigt is (en dat met een stadion van maar 8500 man en met de op 2na kleinste begroting HULDE), ik ben zelf een groot fan van Heracles dus daarom maar is een voetballer van Heracles!

willieovertoom.jpg

Tips (graag nuttige)? :eten:

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Deze vind ik wel zeer mooi hoor

ik heb 2 puntjes waar ik wat minder tevreden over ben:

- de render in het zwart-wit of grijsachtig zetten dat die toch iets beter bij de achtergrond zou passen

- aan de linkse kant waar je zo precies die vloertegels hebt :) daar ook nog misschien wat iets meer brushen of c4d's plaatsen zoals je aan de rechterkant gedaan hebt

maar ik vind hem zo tog al zeker een 8/10 waard ;)

good job :tu:;)

Geplaatst:

Het is zeker een mooie style! Lekker druk, waar ik wel van houd, daarnaast is de render gewoon nog goed zichtbaar dus dat zit goed. Render is mooi uitgekozen, geplaatst en ingeblend. Jammer dat het van de verkeerde club is (Haha, Feyenoord), maar toch :puh: Effecten zijn erg mooi gedaan, alleen jammer dat de linkerkant zo leeg is. Aangezien drie kwart van je signature voor zit met allemaal effecten, waarom dan de linker kant niet? Nu kijk je eigenlijk automatisch naar rechts, wat denk ik niet de bedoeling is, aangezien het om het totaalplaatje gaat. Wat ook mooi is gedaan is de lichtinval, welke je terugziet op de renden. Mooi! Het is wel grappig, aangezien in bij deze juist de border niet mooi vind. Ik denk dat je beter er helemaal omheen kan in plaats van alleen de boven- en onderkant. Daarnaast kan je ook wel wat spelen met de opacity en misschien de layer eens op Soft Light zetten. Ik denk dat je dan een mooi effect krijgt (gekleurde border, zwart wit, maar toch duidelijk verschil tussen licht en donker). Tekst is ook mooi gedaan, zoals bij elke signature van jou. Goede plaats en kleur uitgekozen.

8/10.

Geplaatst:

Ten eerste bedankt voor jullie reacties. Maar Logic wat jij zegt over dat de render een andere kleur heeft, dat heb ik express gedaan want het shirt is toch zwart wit, maar las je het gezicht donkerde houd dan valt de render in eens een stuk minder op, nu springt hij er meer uit. Visser wat jij zegt heb je helemaal gelijk in maarja, linksboven spat hij zeg maar uit elkaar dan is het heel moeilijk om dat onderaan ook te doen om het dan nog netjes te houden, ik laat hem nu zo ga niet aan een 2e versie werken maar neem deze punten mee naar de volgende!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...