Jump to content

auto's spawn bij map


darkdudefly

Recommended Posts

ik wil graag een nieuwe gamemode maken , een custom . maar ik heb niet echt de zin om de hele map af te lopen en allemal spawnpointen te maken om dan hierna alle id's van wagens in te vullen.

is er een script van auto's ? van heel SA dat er ooveral wel wat auto's/moto's/vliegtuigen staan ?

mvg, darkdudefly

Link to comment
Delen op andere websites

In de standaart gamemode Grand Larc nogwat zitten standaart auto's.

oke maar als ik den boel kopieër dan heeft hij fouten van :

C:\Documents and Settings\Thomas Poppe\Mijn documenten\Downloads\samp03asvr_R7_win32\gamemodes\darkxforce.pwn(46) : error 017: undefined symbol "ClassSel_InitTextDraws"

C:\Documents and Settings\Thomas Poppe\Mijn documenten\Downloads\samp03asvr_R7_win32\gamemodes\darkxforce.pwn(96) : error 017: undefined symbol "total_vehicles_from_files"

C:\Documents and Settings\Thomas Poppe\Mijn documenten\Downloads\samp03asvr_R7_win32\gamemodes\darkxforce.pwn(96) : error 017: undefined symbol "LoadStaticVehiclesFromFile"

C:\Documents and Settings\Thomas Poppe\Mijn documenten\Downloads\samp03asvr_R7_win32\gamemodes\darkxforce.pwn(97) : error 017: undefined symbol "total_vehicles_from_files"

C:\Documents and Set

en nog ne pak de zelvde ?!

edit:

ik heb alles gewist en nu heb ik cordinaten zitten kopieren , die in het mapje vehicles staan , maar ik zie dat ik nog heel veel werk heb . is er geen snellere manier , zoals een verwijzing , zo een gelijk die in garand larc ?

Bewerkt: door darkdudefly
Link to comment
Delen op andere websites

In je vorige post zei je dat je zelf ging copy paste. Ben je hier al mee klaar? Als je klaar bent zal je alle code voor het spawnen dus adstaticetc. Hier kunnen posten zodat andere mensen hem ook kunne gebruiken. Ik zal je naam dan vermelde in de credits

Link to comment
Delen op andere websites

In je vorige post zei je dat je zelf ging copy paste. Ben je hier al mee klaar? Als je klaar bent zal je alle code voor het spawnen dus adstaticetc. Hier kunnen posten zodat andere mensen hem ook kunne gebruiken. Ik zal je naam dan vermelde in de credits

nog niet klaar, maar omdat andere deze code ook nodig hebben zal ik er nu aan voort doen zie. het graakt vandaag nog wel af denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

oke om te begginen het is af! :bonk:

Het zijn denk ik meer dan 1000 voertuigen zo een 1500 a 2000 voertuigen. Wat helemaal gek is om er AddStaticVehicle( voor te plakken en tussen de cordinaten en het teken ";" een ) te zetten dus liet ik men hersenen eens goed werken. En dacht ik aan exel : ik kopieerde alle cordinaten in kolom B en 1 AddStaticVehicle( in kolom A wat ik vermeerderdee met zo een knopje. En dan deed ik ctrl +h voor alle ";" te vervangen door ");" en dit werkte dan heb ik alles gekopieerd naar pawno , ... en alles werkte , alleen zei het opstart program voor de server dat er maar 170 voertuigen waren , maar in de game zag ik er toch wel wat meer...

:engel:

het is echt af , had zelfs er niet zoveel werk aan , hier is de code:

voertuigen_gtasamp.txt

filterscript versie : download (gewoon in het filterscript mapje zetten en bijvoegin in config

pawno versie : download

btw: de opening tussen de kordinaten en adstatic moet je niet verwijderen .

Bewerkt: door darkdudefly
Link to comment
Delen op andere websites

oke om te begginen het is af! :bonk:

alleen zei het opstart program voor de server dat er maar 170 voertuigen waren , maar in de game zag ik er toch wel wat meer...

:engel:

Je hebt het waarschijnlijk verkeerd gelezen. Hij bedoelt 170 vehicle models. Hoeveel verschillende voertuigen je hebt.

BV: als je alleen Hydra's in je GM staan hebt, heb je maar 1 model. Als je dan alleen maar Hydra's en NRG's hebt staan, heb ke 2 models,... Snapje.

Link to comment
Delen op andere websites

oke om te begginen het is af! :bonk:

alleen zei het opstart program voor de server dat er maar 170 voertuigen waren , maar in de game zag ik er toch wel wat meer...

:engel:

Je hebt het waarschijnlijk verkeerd gelezen. Hij bedoelt 170 vehicle models. Hoeveel verschillende voertuigen je hebt.

BV: als je alleen Hydra's in je GM staan hebt, heb je maar 1 model. Als je dan alleen maar Hydra's en NRG's hebt staan, heb ke 2 models,... Snapje.

a oke ik begrijp het.

bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het filterscript unload met het rcon command doet die het niet

Jah :puh: dat is logisch als je het unload. Dat betekent namelijk dat je het FS buten werking steldt. Als je het load dat activeer je het. Als je het reload dan doet ie eerst unload en daarna load. Snapj

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...