darkdudefly Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Hoe kan ik dan ervoor zorgen dat alle wagens weggaan in game of buiten de game ? Reageren
darkdudefly Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) ik weet het niet echt , ben nog maar een begginende scripter. wat doe je precies ? /rcon unloadfs carfilter ? en je bent toch admin he ? Bewerkt: 11 mei 2010 door darkdudefly Reageren
Freaksken Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 ik weet het niet echt , ben nog maar een begginende scripter. wat doe je precies ? /rcon unloadfs carfilter ? en je bent toch admin he ? Kun jij nu niet lezen ofzo?? Unload betekent dat je het FS buiten werking stelt dus dat de auto's weggaan. Bij Load komen de auto's er wel te staan. Reload verwijdert ze eerts en zet ze daarna terug. Reageren
dmbekker Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Als ik hem unload doe dan blijven ze gewoon staan en bij reload komt er een bovenop Maarja ik heb iets gevonden om het te verwijderen http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyVehicle alleen snap ik dat "excel trucje" niet kan je het me uitleggen Reageren
darkdudefly Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 ik weet het niet echt , ben nog maar een begginende scripter. wat doe je precies ? /rcon unloadfs carfilter ? en je bent toch admin he ? Kun jij nu niet lezen ofzo?? Unload betekent dat je het FS buiten werking stelt dus dat de auto's weggaan. Bij Load komen de auto's er wel te staan. Reload verwijdert ze eerts en zet ze daarna terug. ja natuurlijk kan ik wel lezen, kan jij wel lezen ? ik vroeg of hij /rcon unloadfs carfilter typte. En of hij admin was toen hij dit deed. Niet wat unloadfs doet. Reageren
Freaksken Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 ik weet het niet echt , ben nog maar een begginende scripter. wat doe je precies ? /rcon unloadfs carfilter ? en je bent toch admin he ? Kun jij nu niet lezen ofzo?? Unload betekent dat je het FS buiten werking stelt dus dat de auto's weggaan. Bij Load komen de auto's er wel te staan. Reload verwijdert ze eerts en zet ze daarna terug. ja natuurlijk kan ik wel lezen, kan jij wel lezen ? ik vroeg of hij /rcon unloadfs carfilter typte. En of hij admin was toen hij dit deed. Niet wat unloadfs doet. OK ok Ik kan dus niet lezen. Ik dacht dat jij dezelfde was dan diegene waaraan ik het al zei, excuseer daarvoor. Reageren
darkdudefly Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 het is niet erg, ik maak ook soms fouten denk ik Reageren
dmbekker Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Als ik hem unload doe dan blijven ze gewoon staan en bij reload komt er een bovenop Maarja ik heb iets gevonden om het te verwijderen http://wiki.sa-mp.co.../DestroyVehicle alleen snap ik dat "excel trucje" niet kan je het me uitleggen Kan je dat rucje nog uitleggen zodat ik ook destroy erbij kan zeetn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.