Jump to content

Xdoos 360 aansluiten


vice infernusX

Recommended Posts

Ik wil m'n 360 aansluiten op het internet maar dat lukt niet via kabel omdat de modem/router te ver is.

Ik wou vragen of het ook mogelijk is dat mijn 360 connected met m'n laptop die wel draadloos aan het internet is verbonden op Xbox live gold zou kunnen worden aangesloten. :?

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet is hiet niet mogelijk om je laptop als adapter te laten fungeren. Wat wel mogelijk is, is om een draadloze ontvanger te kopen. Dit moet wel "speciale" XBox 360 ontvanger zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet is hiet niet mogelijk om je laptop als adapter te laten fungeren. Wat wel mogelijk is, is om een draadloze ontvanger te kopen. Dit moet wel "speciale" XBox 360 ontvanger zijn.

Wat de persoon zojuist boven mij heeft gezegd, klopt. Ik zelf heb ook zo'n ontvanger voor de xbox van xbox, en die werkt perfect.

Je steekt hem in je xbox je krijgt automatisch dat hij naar routers/modems zoekt en je bent zo verbonden. Maar je moet wel Xbox Live kopen, wil je online kunnen gamen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een kabel gaat niet om redenen die ik niet ga vertellen :puh:

Ik zou wel een adapter kopen maar nadat ik op het internet heb gekeken naar de prijs van zo'n Xdoos 360 adapter

Wel 70 euris iemand tips...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zelf een langere kabel maakt ben je voor een tientje of minder al klaar. Een draadloze ontvanger voor xbox is veel te duur als je kijkt naar de prijs van een nieuwe kabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar misschien staat de draadloze zender ergens in een kast op de begane grond, en zijn 360 een verdieping (of twee) hoger?

Maar nogmaals, kennelijk is er wél een manier waarmee je je laptop als ontvanger kunt gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Maar misschien staat de draadloze zender ergens in een kast op de begane grond, en zijn 360 een verdieping (of twee) hoger?

Maar nogmaals, kennelijk is er wél een manier waarmee je je laptop als ontvanger kunt gebruiken.

Mijn draadloze zender staat gewoon 10 meter van m'n Xbox af op de begane grond

Maar volgens die site moet ik gewoon de kabel aan een PC/Laptop aansluiten.

Is dat ook zo en ben ik dan klaar hoef ik geen speciale wijzigingen op m'n PC te doen of geld uit te geven

om m'n 360 verbonden te krijgen??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...