vice infernusX Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Ik wil m'n 360 aansluiten op het internet maar dat lukt niet via kabel omdat de modem/router te ver is. Ik wou vragen of het ook mogelijk is dat mijn 360 connected met m'n laptop die wel draadloos aan het internet is verbonden op Xbox live gold zou kunnen worden aangesloten. Bewerkt: 4 mei 2010 door vice infernusX Reageren
Hayte Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Zover ik weet is hiet niet mogelijk om je laptop als adapter te laten fungeren. Wat wel mogelijk is, is om een draadloze ontvanger te kopen. Dit moet wel "speciale" XBox 360 ontvanger zijn. Reageren
KJF Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Zover ik weet is hiet niet mogelijk om je laptop als adapter te laten fungeren. Wat wel mogelijk is, is om een draadloze ontvanger te kopen. Dit moet wel "speciale" XBox 360 ontvanger zijn. Wat de persoon zojuist boven mij heeft gezegd, klopt. Ik zelf heb ook zo'n ontvanger voor de xbox van xbox, en die werkt perfect. Je steekt hem in je xbox je krijgt automatisch dat hij naar routers/modems zoekt en je bent zo verbonden. Maar je moet wel Xbox Live kopen, wil je online kunnen gamen.. Reageren
Isic Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Of langere kabel kopen. Die draadloze ontvangers zijn 70 à 80 euro. Reageren
The360box Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Ik raad je dan een langere kabel aan, ik neem aan dat 20M wel genoed is, de beste is dan een Belkin Ethernet kabel Cat6e. Bewerkt: 4 mei 2010 door The360box Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Een kabel gaat niet om redenen die ik niet ga vertellen Ik zou wel een adapter kopen maar nadat ik op het internet heb gekeken naar de prijs van zo'n Xdoos 360 adapter Wel 70 euris iemand tips... Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Internet van de buren? xD Maar als je geen kabel wil en geen draadloze adapter, dan blijft er niets meer over Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUH!!!!! Toch bedankt voor jullie hulp Reageren
Hayte Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Falsch. Als je een laptop dichtbij je xdoos hebt staan, zou je hier nog naar kunnen kijken. Reageren
s.evans Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Als je zelf een langere kabel maakt ben je voor een tientje of minder al klaar. Een draadloze ontvanger voor xbox is veel te duur als je kijkt naar de prijs van een nieuwe kabel. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Maar misschien staat de draadloze zender ergens in een kast op de begane grond, en zijn 360 een verdieping (of twee) hoger? Maar nogmaals, kennelijk is er wél een manier waarmee je je laptop als ontvanger kunt gebruiken. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik doet het zelf ook, dus waarom zou het niet kunnen? Reageren
Mevin Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 En zon Devolo ding? Die gebruik ik namelijk zelf ook.. Alleen is die volgens mij duurder dan een draadloze. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Maar misschien staat de draadloze zender ergens in een kast op de begane grond, en zijn 360 een verdieping (of twee) hoger? Maar nogmaals, kennelijk is er wél een manier waarmee je je laptop als ontvanger kunt gebruiken. Mijn draadloze zender staat gewoon 10 meter van m'n Xbox af op de begane grond Maar volgens die site moet ik gewoon de kabel aan een PC/Laptop aansluiten. Is dat ook zo en ben ik dan klaar hoef ik geen speciale wijzigingen op m'n PC te doen of geld uit te geven om m'n 360 verbonden te krijgen??? Reageren
Hayte Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Gewoon die stappen volgen, en pas vragen als je problemen hebt. Je had al lang antwoord kunnen krijgen door het zelf uit te proberen, of te gaan googlen, of die stappen te volgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.