KJF Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Heeft dan niemand een comment over voor mij? Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 De eerste sig is een mooie outcome van de smudge tutorial op Soccer graphics, de tweede sig vind ik erg mooi gemaakt Bij de eerste mis ik alleen wel een tekst, en de tweede is links een beetje leegjes, voorderest erg mooi Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 De eerste vind ik niet zo erg mooi, omdat hij erg kaal is en veder geen text heeft. Misschien kan je dat er nog bij doen? Opzich het effect erop/overheen vind ik wel mooi gedaan. 6/10 De tweede vind ik veel beter, alleen jammer dat Ronaldo vrij pixelig is en de text ook. Hij zou mooier zijn als de mooie lijnen waren, dus minder pixelig. 7,5/10 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Laten we maar een beginnen bij de eerste, het ziet er vrij strak uit al moet ik zeggen dat ik het wat persoonlijk aan de lege kant vind. Op zich voegt het wel mooi dat je van een lichte naar een donkere kleuren combinatie gaat. Het effect rondom de speler is wel goed gelukt en het past precies rond de omgeving. Een hele mooie uitkomst maar wel wat weinig variatie als je het bij vraagt. Ik geef je er een 7/10 voor. Dan de 2e handtekening, je hebt hier wel gebruik gemaakt van verschillende effecten en dat zorgt weer voor een leuke combinatie. Een beetje te vel misschien maar dat is op zich niet zo'n groot probleem. Het past er leuk bij en het is niet te druk of iets dergelijks. De tekst is ook goed verzorgt en duidelijk leesbaar, niet te veel kleuren en dat is net goed. Een leuke uitkomst en de achtergrond voegt er ook zeer mooi bij, al met al geef ik een 6.5/10 voor deze uitkomst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.