dmbekker Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Hoi, Ik ben vandaag eens begonnen met het scripten van sa:mp. Het gaat allemaal goed, maar ik zou graag willen weten hoe je zo'n rood driehoekje op je minimap krijgt. Dit driehoekje moet voor alle spelers zichtbaar zijn. En als je op die plek aankomt moet er alleen op de kaart een driehoekje te zijn zijn en er geen rood cirkeltje zichtbaar zijn. Is dit mogelijk? Mischien een beetje onduidelijk maar ik hoop dat jullie het weten Reageren
Freaksken Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Hoi, Ik ben vandaag eens begonnen met het scripten van sa:mp. Het gaat allemaal goed, maar ik zou graag willen weten hoe je zo'n rood driehoekje op je minimap krijgt. Dit driehoekje moet voor alle spelers zichtbaar zijn. En als je op die plek aankomt moet er alleen op de kaart een driehoekje te zijn zijn en er geen rood cirkeltje zichtbaar zijn. Is dit mogelijk? Mischien een beetje onduidelijk maar ik hoop dat jullie het weten //Vanboven #define COLOR_RED 0xFF0000AA //OnPlayerConnect public OnPlayerConnect( playerid ) { SetPlayerMapIcon(playerid, 0, x, y, z, 1, COLOR_RED); } http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMapIcon Op x,y,z vul je natuurlijk de coordinaten in. EDIT: als je een nieuw icon toevoegd dan zet je het getal dat na "playerid" staat met 1tje omhoog. BV: SetPlayerMapIcon(playerid, 1, x, y, z, 1, COLOR_RED); Bewerkt: 5 mei 2010 door Freaksken Reageren
dmbekker Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Hij doet het niet. Ik heb nu deze code. public OnPlayerConnect(playerid) { SetPlayerMapIcon(playerid, 0, 423.6699, 2520.9031, 16.9478, 1, COLOR_RED); // dodo marker SetPlayerMapIcon(playerid, 1, 1543.6121, -1353.7743, 329.4735, 1, COLOR_YELLOW); // high building marker return 1; } Ik heb boven aan mijn script dit staan. #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA wat doe ik verkeerd error D:\david\destkop\server gta\gamemodes\filmen.pwn(64) : error 017: undefined symbol "COLOR_RED" D:\david\destkop\server gta\gamemodes\filmen.pwn(65) : error 017: undefined symbol "COLOR_YELLOW" weten jullie wat ik fout doe Bewerkt: 6 mei 2010 door dmbekker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.