Jockie Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Ik zit weer met een k*t probleem.. Alweer?.. Ja alweer.. Hazard's Scripthook werkt niet bij mij, 1.0.4 Deze wil ik hebben om leuke mods te hebben zoals Godmode. Zonder scripthook.dll: LaunchGTAIV vraagt om een scripthook.dll Het spel werkt en laadt gewoon. .asi loader werkt en de mods ook. Met scripthook.dll: Geen gezeur met LaunchGTAIV. Precies nadat alles klaar is met laden, crasht het spel. PRECIES wanneer de camera tevoorschijn komt. En Ja.. Ik heb al .net 2.0, maar ook 4.0 geinstalleerd. En Ja.. Ik heb directX up-to-date. En Ja.. Ik heb de laastste C++ installaties. En Nee.. Ik ben niet chagerijnig, gewoon een ochtend humeurtje. EDIT: Ik moest een oudere scripthook.dll gebruiken. oO Maar nu minimalizeer GTA IV en dan krijg ik een zwart scherm. Bewerkt: 5 mei 2010 door Jockie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Is het heel erg dat je die melding krijgt? Misschien moet je de Simple Native trainer gebruiken. Die heeft een bijgeleverde scripthook.dll en heeft Godmode en nog meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jockie Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Nu zit ik weer vast met een crash na het laden van een save file. Scripthook 0.5.0 werkt niet bij mij, alleen 0.4.0 of lager. :X Bewerkt: 5 mei 2010 door Jockie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 nou je bent neit de enige hoor, heb die nooit werkend gekregen. maar verder snap ik jou logica niet, voor een trainer heb je hazardX's scripthook helemaal niet nodig, in smooige gevallen heb je die van aru nodig en die werkt verder perfect, die van HazardX niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jockie Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 in smooige gevallen heb je die van aru nodig en die werkt verder perfect, die van HazardX niet De Scripthook.dll van HazardX is van Aru.. Dus ze zijn 'allebij' hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 in smooige gevallen heb je die van aru nodig en die werkt verder perfect, die van HazardX niet De Scripthook.dll van HazardX is van Aru.. Dus ze zijn 'allebij' hetzelfde. gozer kijk eens wat jij nu zegt, de scripthook.dll van hazardX is van aru, je zegt wat dubbelop. Die van HazardX is helemaal niet hetzelfe, het is een compleet andere code base, die van aru is C++, die van hazardX is .net geloof ik. Het klopt dat die van HazardX op die van Aru is gebaseerd, maar ze zijn beiden toch compleet verschillend door de script language Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jockie Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Maar alsnog.. Ze doen het allebij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Je kon toch gewoon spelen zonder die Scripthook? Misschien heb je een mod die wel die scripthook nodig heeft en daarom een melding geeft. En het is toch ook niet heel erg om op dat venstertje te klikken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jockie Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Je kon toch gewoon spelen zonder die Scripthook? Misschien heb je een mod die wel die scripthook nodig heeft en daarom een melding geeft. En het is toch ook niet heel erg om op dat venstertje te klikken? Uhm.. Zonder .asi loader en zonder mods = LaunchGTAIV vraagt om Scripthook.dll, spel werkt wel. Met .asi loader en scripthook.dll(De nieuwste/0.5.0) = Crash na laden. Met .asi loader zonder scripthook.dll = LaunchGTAIV vraagt om Scripthook.dll, spel werkt wel, sommige mods wel. Met .asi loader en scripthook.dll(0.4.0) = Werkend spel, maar kan geen mods/script gebruiken. Bewerkt: 5 mei 2010 door Jockie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.