NickyHendriks Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Hallo, Ik heb deze signature zo ongeveer op dezelfde manier gemaakt als hoe Bierbuikje zijn large art 'HansSwart' heeft gemaakt. Ik ben gestopt bij de achtergrond en heb uiteindelijk de kleuren iets bewerkt. Ik heb alweer twee versies gemaakt die niet zo veel van elkaar verschillen, alleen qua duidelijkheid dan V1: V2: Rates & Comments please Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Netjes, alleen is de tekst moeilijk te lezen... Het staat allemaal zo hoog, laag, met dezelfde kleuren! een 7/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Het ziet er netjes uit, maar ook moeilijk te lezen. Ik zou meer kleur in de achtergrond brengen zodat je de letters beter kan lezen. Het is dat ik je naam weet, maar anders had ik het niet gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.