Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Hoi, hoe zorg ik ervoor dat Kate eruit ziet als Michelle, en Michelle eruit ziet als Kate? En kan ik dan nog multiplayer als ik dat doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Gewoon met SparkIV de bestanden naar je bureablad plaatsen. Hernoemen naar het bestand waar Kate's/michelle's model in zit. En weer terugplaatsen. Multiplayer kun je FreeMode en PartyMode mee doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 En als ik nou TDM of DM wil doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) En als ik nou TDM of DM wil doen? Onmogelijk, elk MP model bestaat geheel uit 1 skin, terwijl voor hoofdpersonages in gtaiv zoals Kate verschillende losse skins in verschillende mappen zitten (ogen gebit, gezicht... allemaal appart) en bij mp zit het allemaal in 1 textuur. Oplossing: zelf een aangepaste textuur maken. Zo heb ik Niko Bellic al eens gemaakt als MP model(te bewonderen in ) alleen leek hij niet volledig op de echte, omdat die een andere gelaatsvorm (in 3d) heeft dan het doorsnee MP poppetje.En als je online speelt met die skin (las je hem zelf maakt zoals ik) kan alleen jij die skin zien en niet de andere medegamers. Tenzij ze diezelfde mod ook hebben. Snap je? Bewerkt: 6 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.