Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Hoi, in filmpje zie ik een TC, maar kan je hiermee online? Bewerkt: 5 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik heb het even gegoogled en daar lees ik dat je Niet meer online kan met mods Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ja maar het verandert toch alleen hoe het eruit ziet? Reageren
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ja, maar ook de collisions. Dus mensen die het niet hebben kunnen door dingen heen rijden die jij wel ziet. En dat kan bugs veroorkzaken. Reageren
jvj Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Wat is er nou aan die mod? Gewoon hier en daar palmbomen gezet en hop plots is het Los Angeles. Ik herken duidelijk nog LC, dit is echt een slechte mod. Reageren
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ja, het enige mooie vind ik die rode strepen op de straat, die toch te simpel zijn/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.