mrL Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 hoi, ik heb GTA SA. ik heb een mod gedownload. maar daarna werkt mijn GTA niet meer. hij start wel op enzo maar bij het loaden stopt ie halverwege gr mrL Reageren
Beagle Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 We kunnen je alleen helpen als je duidelijk aangeeft hoe je het hebt geïnstalleerd en om welke mod het gaat. Reageren
mrL Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 We kunnen je alleen helpen als je duidelijk aangeeft hoe je het hebt geïnstalleerd en om welke mod het gaat. ik heb dmv Sami een BMW X6 gemod Reageren
Beagle Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 SAMI is erg buggy: gebruik IMG Tool. Daarnaast is de report knop alleen als er een overtreding in een bericht staat. Reageren
mrL Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) SAMI is erg buggy: gebruik IMG Tool. Daarnaast is de report knop alleen als er een overtreding in een bericht staat. sry voor de report knop misschien een goede link voor img Tool bvd Bewerkt: 5 mei 2010 door mrL Reageren
thomas1010 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) 1ste link op google IMG tool 2.0 En welke versie San andreas heb jij als 2.0 of 1.1 dan moet jij eerst downgrade met die patch Bewerkt: 5 mei 2010 door thomas1010 Reageren
helpme Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 kan iemand uitleggen hoe de IMG Tool werkt bvd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.