darkdudefly Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 als ik bij mijn skin selectie zit kan ik wel kiezen voor volgende en vorige , maar ik zie niemand verschijnen , ik weet dus niet wie ik kies . maar als ik respwn in de wereld zie ik mijn ventje wel maar dan ist al te laat om nog een ander ventje te nemen. weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit oplos ? mvg, darkdudefly Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Meestal is het probleem dat de camera positie dezelfde coordinaten heeft als de coordinaten van je skin. Je camerapositie moet anders zijn en de CameraLookAt hetzelfde als de coordinaten van je skin. Reageren
dmbekker Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Bedankt dit probleem had ik ook Reageren
darkdudefly Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 dus wat moet ik allemaal veranderen ? Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Waarschijnlijk de coordinaten van de camerapositie. Reageren
darkdudefly Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 ik heb alle nummers + 1 gedaan en nu ist goed bedank he. Reageren
Freaksken Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 maar als ik respwn in de wereld zie ik mijn ventje wel maar dan ist al te laat om nog een ander ventje te nemen. mvg, darkdudefly Je kan nog altijd op F4 drukken om terug naar "Class kiezen" te gaan, als je een andere class wilt kiezen. Dus dan moet je niet terug uit en inloggen, snap je Reageren
darkdudefly Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 dat wist ik eigenlijk niet , bedankt hier mag een slotje op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.