Jump to content

Camera


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Mijn moeder wil graag een nieuwe fotocamera met een budget van €200,-, minder mag altijd natuurlijk. Het liefst een compacte (Een compactcamera dus :puh: ).

Ook wil ze graag van een bekend A-merk, zoals Canon, Kodak, Sony ect. Daarnaast moet hij makkelijk te bedienen zijn en wil ze er ook mee kunnen filmen (wat wel met elke digitale kan, alleen is bij de een de kwaliteit wat hoger dan de ander).

Weet iemand een goede camera die aan deze eisen voldoet?

Alvast bedankt,

gta master 1,

EDIT:

Een camera die ik al ben tegen gekomen:

Sony CS DSC-W380: Filmt in 720P, ondersteund veel geheugenkaarten,panoramische foto's ect.: KLIK

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst een Samsung PL60 gekocht. Een zeer goed camera moet ik zelf zeggen, de foto's zijn ook erg mooi. Ik heb nog geen 1 probleem met de Samsung PL60 gehad. Ik heb hem bij Bol.com gekocht! Je moet zelf maar even kijken wat je er zelf van vind!

Klik Hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn moeder heeft inmidels een camera gekocht: De Olymus U 9000, waar ik een 8 GB kaartje voor heb aanbevolen :) .

waarom 8GB? je kan toch ook kleiner kaartje kopen en wat vaker legen?

Omdat ze nu in de hoogste kwaliteit ruim 1200 foto's kan maken en micro SD bijna niks kost (Deze koste ongeveer €15,-.)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen heeft tijd/zin om dat kaartje te legen.

Ik raad je aan om na elke dag dat je foto's hebt gemaakt je foto's over te zetten naar een pc o.i.d. en dan je kaartje in je camera te formatteren. Op die manier heb je een kleinere kans om je foto's kwijt te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...