GICE Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 yoo, bij de late checkout is er zo'n joodse ouwe gek die je kunt killen of niet. wat gebeurt er als ik die mac daddy laat leven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Niets, aangezien er naar mijn weten geen keuze zit in Late Checkout en mocht die er wel inzitten heeft die geen effecten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 http://nl.wikigta.org/wiki/Late_Checkout volgens die shit, zit er wel een keus. maar het maakt dus niet uit of ik ze ede eraf blaas of niet, beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Ah, het gaat daar over, ik heb die jongen gewoon neergeschoten zonder executie... Het maakt eigenlijk niks uit, je zal hem sowieso niet meer terugzien op welke manier dan ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.