Jump to content

GTA IV Lost and Damned


Rene-GTA

Recommended Posts

Hallo forumleden, ik ben nu bezig met GTA IV Lost and Damned. Ik wil het 100% uitspelen, maar daarvoor moet je andere Air Hockey doen. Maar ik verlies iedere keer en daar wordt ik iedere keer pissig om, hebben jullie meschien tips?

Bewerkt: door Rene-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt gewoon een heel moeilijk onderdeel, ook iets dat ik niet zo goed kan, je kan er wel van gebruik maken om heel dwars tegen de kanten te spelen waardoor hij naar het midden komt om terug te stoten, aangezien het doel nu relatief openligt speel je de 'puk' erin langs de zijkant. (Deze informatie komt origineel van Big Boss geloof ik)

Link to comment
Delen op andere websites

op de pc heeft de muis een vertraging en daardoor is het heel moeluk spelen

daarbij gaat mijn (hoe heet dat ding wat je in je hand houd) soms over de puk heen en dan schiet ie een willekeurige kant op..

wel lachen als er staat henrique heeft gescoord terwijl je em in je eige goal schiet... (alleen de eerste keer leuk, t gebeurd te vaak)

Link to comment
Delen op andere websites

Air Hockey is zowat de moeilijkst minigame in het GTAIV era. Ik heb 2 keer gewonnen in totaal, 1 keer in TLAD en 1 keer in TBOGT. De game is enorm frustrerend. Je moet echt geluk hebben en heel geconcentreerd blijven. Voer nooit een directe tegenaanval uit op je vriend, want voor je het weet heeft hij weer prijs. Wacht totdat je puk stil/heel traag beweegt op jouw kant van de tafel. Nu is het tijd om te scoren met power punch!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ongeveer 91% van TLaD gehaald volgens mij moet ik nog:

- een spelletje pool winnen 0_0

- een spelletje air hockey winnen :duh:

- een spelletje Arm wrestling winnen :cab:

Een spelletje pool winnen moet niet zo moeilijk zijn

en over Air hockey weet ik genoeg maar hoe moet je ins hemelsnaam een potje arm wrestling winnen.

Ik weet dat het het makkelijkst is in de The Lost clubhuis maar die is al afgebrandt :duh:

en het lukt me maar nie om te winnen. Tips?!?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je via een bug om het clubhous komen.

Dat weet ik. Dat heb ik al eens geprobeerd, dan moet je staan op het dak daar waar de TV in het clubhuis staat en dan TV kijken end an kom je er terecht maar dat lukt me niet. Ik heb over het hele dak gelopen maar dat icoontje of ik TV wil kijken wil maar niet verschijnen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn meer locaties waar je kan armpje drukken. De exacte locaties weet ik niet zeker, maar kijk eens op je in-game plattegrond. Volgens mij is het AoD-clubhouse een locatie waar je kan armpje drukken. Ik zal het nog even verifiëren en dan zonodig aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, je kan bij de Uptown Riders voor 300$ armpje drukken, bij The Angels of Death voor 200$ en bij de Lost voor 100$. De Lost is sowieso het makkelijkst (Heb ik gehoord, de Lost is gewoon slap :puh:)

Edit: Al deze informatie heb ik gehoord, zelf nooit gezien/op gelet.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ongeveer 91% van TLaD gehaald volgens mij moet ik nog:

- een spelletje pool winnen 0_0

- een spelletje air hockey winnen :duh:

- een spelletje Arm wrestling winnen :cab:

Een spelletje pool winnen moet niet zo moeilijk zijn

en over Air hockey weet ik genoeg maar hoe moet je ins hemelsnaam een potje arm wrestling winnen.

Ik weet dat het het makkelijkst is in de The Lost clubhuis maar

die is al afgebrandt :duh:

en het lukt me maar nie om te winnen. Tips?!?!?!

Je vergat de spoilers te plaatsen. Heb ik even gedaan in de quote. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...