vincento21 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Hallo, mijn broertje heeft al mijn savegames van GTA IV Episodes From Liberty City van mijn Playstation 3 verwijderd ^^. Heeft iemand misschien een 100% savegame voor The ballad of gay tony? Missie(s): De laatste (weet niet welke? ^^) Cheaten: Maakt niet uit Overig: Het lieftst 100% Console: Playstation 3 Alvast bedankt. Bewerkt: 6 mei 2010 door vincento21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Hallo, mijn broertje heeft al mijn savegames van GTA IV Episodes From Liberty City van mijn Playstation 3 verwijderd ^^. Heeft iemand misschien een 100% savegame voor The ballad of gay tony? Missie(s): De laatste (weet niet welke? ^^) Cheaten: Maakt niet uit Overig: Het lieftst 100% Console: Playstation 3 Alvast bedankt. Dat niet, maar ik heb laatst een nieuwe saved game waarbij de storyline voltooid is geüpload. Die moet nog goedgekeurd worden en dan kun je hem van dit forum downloaden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincento21 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Ok, dat is ook goed, Alvast bedankt, En waar kan ik dit dan downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Die kun je vinden in de download database, maar de savagame is nog niet goedgekeurd dus moet je nog wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.