Hayte Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 CTRL Shift verandert het toetsenbord, niet de letters (in de taakbalk) Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Is er ook een manier om ctrl + shift uit te schakelen? Heb er zelf best vaak last van. Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Is er ook een manier om ctrl + shift uit te schakelen? Heb er zelf best vaak last van. Je toetsenbord moet ingesteld staan op Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal). Je kunt op 2 manieren bij dat menu komen: - rechtsklik op toetsenbordje rechtsonderin je beeldscherm en kies Instellingen..., - Configuratiescherm-> Klok, taal en regio-> Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen-> Toetsenborden wijzigen In het menu Algemeen kies je NL Nederlands (Nederland) en onder toetsenbord plaats je Verenigde Staten (internationaal) op de eerste plaats en Nederlands op de tweede plaats. Eventuele andere talen kan je verwijderen. Tenslotte kan je onder Geavanceerde toetsinstellingen de sneltoetscombinaties voor invoertalen uitschakelen, zodat ze niet meer per ongeluk worden veranderd. Stel alle Toetsencombinaties in op (Geen), dit doe je door er een aan te klikken en via de knop Toetsencombinatie wijzigen... de beide opties Niet toegewezen te kiezen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik kreeg inderdaad ook last van dit. Is nu fixed. Thanks! Maar nogmaals: dit topic mag van mij op slot of er zou moeten worden gezegd dat dit een goede discussie-topic zou kunnen worden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Dit topic kan ook nog bruikbaar zijn voor andere mensen met een soort vergelijkbaar probleem, zie het als een soort van recyclen? Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Is er ook een manier om ctrl + shift uit te schakelen? Heb er zelf best vaak last van. Je toetsenbord moet ingesteld staan op Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal). Je kunt op 2 manieren bij dat menu komen: - rechtsklik op toetsenbordje rechtsonderin je beeldscherm en kies Instellingen..., - Configuratiescherm-> Klok, taal en regio-> Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen-> Toetsenborden wijzigen In het menu Algemeen kies je NL Nederlands (Nederland) en onder toetsenbord plaats je Verenigde Staten (internationaal) op de eerste plaats en Nederlands op de tweede plaats. Eventuele andere talen kan je verwijderen. Tenslotte kan je onder Geavanceerde toetsinstellingen de sneltoetscombinaties voor invoertalen uitschakelen, zodat ze niet meer per ongeluk worden veranderd. Stel alle Toetsencombinaties in op (Geen), dit doe je door er een aan te klikken en via de knop Toetsencombinatie wijzigen... de beide opties Niet toegewezen te kiezen. Oh, overheen gekeken Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik heb weer een probleem met mijn toetsenbordcombinatie... Ik heb de instructies van Clus opgevolgd, maar nog steeds veranderd elke keer weer de toetsencombinatie. En er is een regel bij die Tekstservices en invoertalen weg... Alleen de volgende 2 dingen staan er: - Schakelen tussen invoertalen en dan de keuze Geen - Naar Nederlands (Nederland) - Nederlands en dan de keuze Geen Ik ben vergeten wat er als 3e stond, maar kan iemand me dus helpen? Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 In mijn Windows 7 staat het volgende: Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Dat heb ik... Precies zoals het er bij jou staat. Ik heb Windows Vista, maar dat is bijna hetzelfde als Windows 7. Maar nog is het niet goed... En als ik ctrl + shift indruk veranderd er niets. Is er misschien een probleempje? Ik heb niet bepaald de beste computerkennis, dus er is toch hopelijk wel iemand die dit kan oplossen... Reageren
TomFurga Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 In plaatje 2 heb zijn alle toetsencombinaties uitgeschakeld door ze op (Geen) te zetten, juist om te voorkomen dat ze per ongeluk veranderd worden. Daardoor werkt ctrl+shift ook niet meer. Als je weer een toetsencombinatie wilt inschakelen, kan dat met de knop Toetsencombinatie wijzigen... . Als plaatje 1 helemaal klopt met wat jij hebt, moet je zonder problemen een trema in België kunnen zetten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 De hele toetsenbordindeling klopt niet meer... Waar de 'trema' zou moeten staan, staat dit teken: (als voorbeeld, maar dit staat er wel zo) ± en zo'n streepje boven een bijv. een e als je een op een bepaalde manier zegt, die staat er zo: + en als laatste voorbeeld zo'n pijltje naar rechts, die staat er als dit op : Ik weet echt niet wat er met dat toetsenbord is gebeurd hoor... Reageren
GTAisgang Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 ik heb een probleem met het toetsenbord: als ik iv speel dan reageert mijn toetsenbord soms niet, toen haalde ik iv eraf en deed hij het weer? Reageren
TomFurga Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Verdere oplossingen heb ik niet, misschien dat in Windows Help en ondersteuning nog wat bruikbaars staat? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Verdere oplossingen heb ik niet, misschien dat in Windows Help en ondersteuning nog wat bruikbaars staat? Ik had dit straks al geprobeerd, maar ik zal straks nog wat extra doorzoeken. @GTAisgang: open een nieuw topic en stel de vraag daar opnieuw. Want dit is een topic aangemaakt door mij en daar mag niemand anders een vraag stellen. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Bij de letters hoort NL te staan, en bij het toetsenbordje (waar het bij jou volgens mij fout is gegaan) moet Verenigde Staten (internationaal) te staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.