Jump to content

Storing no.3 in tbogt


Jacobus

Recommended Posts

Hey hallo,

ik heb een probleempje, zoals dat wel vaker voorkomt blijft het spel haken op bepaalde plekken. Dat kun je verhelpen voor alle graphics op SH*T kwaliteit te weergeven. Maar niet bij de missie no.3 van Mori Kibbutz. Als je de missie gedaan hebt krijg je nog een filmpje en dan als het afgelopen is blijft hij haken. Heeft iemand heir een oplossing voor?

Alvast hartelijk bedankt

Groeten

Jacobus

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Alexxxxenz, als je iemand wilt helpen, is het wel handig om de volledige post te lezen ;)

Meer mensen hebben hier last van, en zover ik weet is er geen werkende oplossing...

Dit is dus weer een monumentale fout van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Meer mensen hebben hier last van, en zover ik weet is er geen werkende oplossing...

Dit is dus weer een monumentale fout van Rockstar.

Er is een bugfix voor, als je nou het topic leest waarnaar ik verwijs..

--------------------

Beste Alexxxxenz, als je iemand wilt helpen, is het wel handig om de volledige post te lezen ;)

Het zijn er 10 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt toch dat die niet werkt bij No. 3? Daarbij neem ik aan dat hij het geprobeert heeft. Of neem ik weer overhaaste conclusies?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Meer mensen hebben hier last van, en zover ik weet is er geen werkende oplossing...

Dit is dus weer een monumentale fout van Rockstar.

Er is een bugfix voor, als je nou het topic leest waarnaar ik verwijs..

Ow die ironie, hayte wijzen op dat hij moet lezen maar je hebt zelf de openingspost niet gelezen. Als je dat had gedaan zou je namelijk hebben gelezen dat hij dat al heeft geprobeert en dat het niet werkt.

@TSer; voor dit probleem zijn helaas geen bugfixes, r* heeft het weer verkloot met de episodes.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het probleem ook gehad

maar je moet de hele missie tot je de missie heb gehaald alles erg laag zetten

@ Hierboven: Dat heeft hij al gedaan.

Maar je moet ze precies zetten zoals in dat topic waarnaar ik verwijs.

praat ik chinees?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt toch dat die niet werkt bij No. 3? Daarbij neem ik aan dat hij het geprobeert heeft. Of neem ik weer overhaaste conclusies?

Nee, dat doe je niet. Ik was al op de hoogte van een storing en de oplossing daarvoor. Hij bleef namelijk ook vastzitten bij het laden voor dat je begint te rijden. En daar werkt het wel.

O, ik heb Alexxxxx zijn oplossing eens uitgeprobeerd, zag er erger uit dan ooit, maar ik heb no.3 gehaald. Nog bedankt he! :tu:

Bewerkt: door Jacobus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...