Jump to content

Een paar vraagjes over EFLC


Erikkx1

Recommended Posts

Hallo,

1. Zijn er Garages waar je je auto's in kan neerzetten en dat ze daar dan blijven staan????

2. Waarom kan je niet meer in die ene Disco Night Club (Bahama Mamas)????

3. Kan je de Police Bikes ook ergens in Singelplayer vinden???? Of alleen in Multiplayer Freemode????

Groet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

1. Zijn er Garages waar je je auto's in kan neerzetten en dat ze daar dan blijven staan????

2. Waarom kan je niet meer in die ene Disco Night Club (Bahama Mamas)????

3. Kan je de Police Bikes ook ergens in Singelplayer vinden???? Of alleen in Multiplayer Freemode????

Groet ;)

Ook gegroet,

1 Er zijn parkeerplaatsen voor je safehouses.

2 Dit kan alleen in 1 missie, en het is dan ook geen club van Gay Tony.

3 Alleen MP, tenzij met trainer.

JVJ :D

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

1. Nee, wel parkeervakken waar je auto's in blijven staan. Deze zijn te vinden aan de voorkant van elk savehuis. De parkeervakken uit vorige delen zijn gewoon te gebruiken, dus in TBOGT zijn die van GTA IV en TLAD gewoon te gebruiken(enkel het vak, niet het savehuis zelf), en in TLAD zijn die van GTA IV te gebruiken...

2. Geen flauw idee? Is die niet kapot ofzo, na zo'n missie?

Of had de gemeente de club niet laten sluiten net als die andere clubs?

3. Nee, die is helaas niet te vinden in single player. Je kunt hem op de PC wel krijgen door bijvoorbeeld Simple Native Trainer te installeren en hem daarmee te spawnen. Zo heb ik ook de Police Stinger gekregen. Buiten dat zou je hem misschien op de weg kunnen laten spawnen door het bestand cargrp.dat aan te passen(geloof in ieder geval dat het bestand zo heet)...

EDIT: Moet sneller typen volgende keer :7... Misschien dat je er toch nog iets aan hebt :)

@JVJ hieronder: Ja dat doe ik ook echt expres natuurlijk :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

1. Zijn er Garages waar je je auto's in kan neerzetten en dat ze daar dan blijven staan????

2. Waarom kan je niet meer in die ene Disco Night Club (Bahama Mamas)????

3. Kan je de Police Bikes ook ergens in Singelplayer vinden???? Of alleen in Multiplayer Freemode????

Groet ;)

Ook gegroet,

1 Er zijn parkeerplaatsen voor je safehouses.

2 Dit kan alleen in 1 missie, en het is dan ook geen club van Gay Tony.

3 Alleen MP, tenzij met trainer.

JVJ :D

Die missie heet "Boulevard Baby".;) Maar er zijn wel 2 manieren om de club te bekijken:

1 (in Single Player): Doe die missie opnieuw; dit doe je door je telefoon te kiezen/selecteren >>> Missions >>> Boulevard Baby, en dan moet je op een gegeven moment in een waypoint bij die club parkeren, als je de club rustig wilt bekijken, plaats dan het voertuig NIET in de waypoint. (LET OP! De missies kun je alleen opnieuw doen als je de storyline gedaan hebt.)

2 (in Multiplayer): De deuren van alle clubs zijn daar open. (in Single Player zijn sowieso de deuren van "Maisonette 9" en "Hercules" open.:7)

We hebben zelfs met de LibertyKillerZ clan "Maisonette 9" als clubhuis genomen.:Y

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel veel personen die hetzelfde antwoord geven...

Ik gaf gewoon aan op welke manieren de topicstarter in de clubs kon.:7

Het was niet op jou bedoelt maar op Mythbuster. 0_0

Oh...:7 Maar daar kon hij ook niks aan doen; hij gaf al aan dat hij de volgende keer sneller moet typen.:puh:

Maar laat ik maar niet te ver offtopic gaan aangezien ik hier een administrator zag "patrouileren".:7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

1. Zijn er Garages waar je je auto's in kan neerzetten en dat ze daar dan blijven staan????

2. Waarom kan je niet meer in die ene Disco Night Club (Bahama Mamas)????

3. Kan je de Police Bikes ook ergens in Singelplayer vinden???? Of alleen in Multiplayer Freemode????

Groet knipoog.gif

Ook gegroet,

1 Er zijn parkeerplaatsen voor je safehouses.

2 Dit kan alleen in 1 missie, en het is dan ook geen club van Gay Tony.

3 Alleen MP, tenzij met trainer.

JVJ icon_mrgreen.gif

Ik kan 's avonds er gewoon in (Bahama Mama's)

Bewerkt: door GTA-top
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan 's avonds er gewoon in (Bahama Mama's)

Waarom heb ik toch het vage gevoel dat jij je vergist met Maissonette .09 of Hercules? :clown:

Daarbij gaf Mythuster tenminste alle benodigde informatie in verband met de parkeerplaatsen, aangezien er nog altijd mensen zijn die niet weten dat er meer dan 1 locatie is :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan 's avonds er gewoon in (Bahama Mama's)

Waarom heb ik toch het vage gevoel dat jij je vergist met Maissonette .09 of Hercules? clown.gif

Daarbij gaf Mythuster tenminste alle benodigde informatie in verband met de parkeerplaatsen, aangezien er nog altijd mensen zijn die niet weten dat er meer dan 1 locatie is emo.gif .

nee ik vergis me niet alhoewel het wel even geleden dat ik er was

Link to comment
Delen op andere websites

JVJ, als je kijkt naar de tijden, dan zie je dat er niet veel verschil in zit. Aangezien Mythbuster het veel uitgebreider heeft beantwoord, en jij maar met enkele woorden, is het logisch dat hij er langer over doet! Waarschijnlijk was hij zelfs eerder aan het typen dan jij. Dus vriendelijk verzoek om dat soort reacties voortaan voor je te houden, en laten we nu maar weer ontopic gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan 's avonds er gewoon in (Bahama Mama's)

Waarom heb ik toch het vage gevoel dat jij je vergist met Maissonette .09 of Hercules? clown.gif

Daarbij gaf Mythuster tenminste alle benodigde informatie in verband met de parkeerplaatsen, aangezien er nog altijd mensen zijn die niet weten dat er meer dan 1 locatie is emo.gif .

nee ik vergis me niet alhoewel het wel even geleden dat ik er was

Dan ben jij in de war met de missie Boulevard Baby.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...