Hayte Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Wikipedia heeft dit te vertellen over twee rode lampjes: Two red lights appear when the system is overheated. Wat volgens mij dus hetzelfde verhaal is als bij drie rode lampjes O.o Heb je dit al geprobeert? (wat overigens met één google search te vinden was...) Bewerkt: 6 mei 2010 door Hayte Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Ik heb zelf 2 xboxen en zodra je aanpassingen hebt gedaan aan je dvd-drive is je garantie sowieso dus al vervallen. Ik zou gewoon de x-clamp fix proberen en als dat niet lukt de heatgun fix. Ik ben zelf wel technisch en heb de fix al vaak genoeg gedaan. Gewoon proberen Wat is het verschil tussen die 2 dan?Ze hebben nee ik aan wel hetzelfde resultaat toch? Wikipedia heeft dit te vertellen over twee rode lampjes: Two red lights appear when the system is overheated. Wat volgens mij dus hetzelfde verhaal is als bij drie rode lampjes O.o Heb je dit al geprobeert? (wat overigens met één google search te vinden was...) er komen 2 lampjes als je xbox oververhit is, dus dan kan je hem nog laten afkoelen maar bij 3 lampjes kan dat niet meer. Ik heb het opgezocht en de lampjes die ik heb betekent hardware failure en de tips die er bij stonden heb ik opgevolgd maar dat lukte niet. Er stond ook bij dat het misschien aan me HDD ding kon liggen dus dat ik die er uit moest halen en dan de xbox opnieuw moest starten en als ze dan weer groen werden dat het aan me HDD lag.Maar ze bleven rood dus het zit in de xbox. Bewerkt: 6 mei 2010 door thegodfather91 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Waarom wil je het niet opsturen naar MS dan? Heb je hem laten ombouwen? Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 volgens mij heb je hem omgebouwd. als dat zo is. moet je naar de zelfde zaak terug bringen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Wel opgebouwd maar omgebouwd aan de buitenkant. Daarom stuur ik het niet op. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Je bent een rund als je met je xbox stunt. Maarja, je kan dus alleen nog zelf repareren (en de kans lopen dat je het moederbord doorbrand of iets in die trend), of hem naar een reparateur sturen. Ik weet ook niet waar ze zijn, maar aangezien je je xbox hebt gepimped bij iemand, moet je eens vragen of hij hem ook kan maken voor je. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik heb zelf 2 xboxen en zodra je aanpassingen hebt gedaan aan je dvd-drive is je garantie sowieso dus al vervallen. Ik zou gewoon de x-clamp fix proberen en als dat niet lukt de heatgun fix. Ik ben zelf wel technisch en heb de fix al vaak genoeg gedaan. Gewoon proberen Wat is het verschil tussen die 2 dan?Ze hebben nee ik aan wel hetzelfde resultaat toch? Ja, x-clamp fix is wat je gewoon moet doen. Heatgun fix is als de x-clamp fix niet gelukt is Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Dude, vertel nou gewoon waarom die Xbox niet naar MS gaat/mag. Je krijgt heus geen warn met te zeggen dat je externe HDD vol gedownloade films staat(bvb). Gewoon gebruikmaken van die garantie. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Dat heeft hij al gezegd, hij heeft 'm omgebouwd. Maar godfather, je moet hem naar diegene brengen die hem ook heeft omgebouwd, waarschijnlijk weet hij hoe je het moet repareren. En anders heb je pech, want je garantie is gone. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Dude, vertel nou gewoon waarom die Xbox niet naar MS gaat/mag. Je krijgt heus geen warn met te zeggen dat je externe HDD vol gedownloade films staat(bvb). Gewoon gebruikmaken van die garantie. Gast lees jij uberhaupt wel wat er staat?Je gerantie vervalt als je met je xbox hebt gekloot en verder heb je geen uitleg nodig want het is sowieso vervallen dan, als heb ik het wel al gezegd in dit topic wat ik heb gedaan. Overigens ga ik het denk ik niet zelf proberen maar breng ik hem naar een reperateur of mijn oom(die weet alles van dit soort shit, van computers naar NES). Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Marktplaats heeft voor mij ook uitkomst geboden ik was voor de reparatie incl. btw en verzendkosten ongeveer €45,- kwijt, dit was wel voor een PS3. Prijzen van XBOX liggen ongevver rond hetzelfde bedrag aangezien het niet veel werk ongeveer uur tot anderhalf uur. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Marktplaats heeft voor mij ook uitkomst geboden ik was voor de reparatie incl. btw en verzendkosten ongeveer €45,- kwijt, dit was wel voor een PS3. Prijzen van XBOX liggen ongevver rond hetzelfde bedrag aangezien het niet veel werk ongeveer uur tot anderhalf uur. Ik zal eens kijken, bedankt! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Marktplaats heeft voor mij ook uitkomst geboden ik was voor de reparatie incl. btw en verzendkosten ongeveer €45,- kwijt, dit was wel voor een PS3. Prijzen van XBOX liggen ongevver rond hetzelfde bedrag aangezien het niet veel werk ongeveer uur tot anderhalf uur. Ik zal eens kijken, bedankt! Volgens mij was het bij Deze meneer waar ik hem heb laten maken. Graag gedaan trouwens:) Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Marktplaats heeft voor mij ook uitkomst geboden ik was voor de reparatie incl. btw en verzendkosten ongeveer €45,- kwijt, dit was wel voor een PS3. Prijzen van XBOX liggen ongevver rond hetzelfde bedrag aangezien het niet veel werk ongeveer uur tot anderhalf uur. Ik zal eens kijken, bedankt! Volgens mij was het bij Deze meneer waar ik hem heb laten maken. Graag gedaan trouwens:) Ik zal kijken wat ik hiermee ga doen . Alweer bedankt . Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Maarja, je kan dus alleen nog zelf repareren (en de kans lopen dat je het moederbord doorbrand of iets in die trend) Dan ben je wel heel stom bezig. Het risico is minimaal. Ik zal kijken wat ik hiermee ga doen . Alweer bedankt . Serieus ga geen 45 euro betalen voor iets wat iedereen met gezond boeren verstand doen kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.