Bartoz Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Hoi, Ik heb een update geinstalleerd van gta4. Dit ging gewoon via LIVE. Bij de update werd de social club applicatie verwijderd. Ik weet nu alleen niet hoe ik gta moet opstarten. Als ik namelijk de autorun doe dan wil hij opstarten via de social club die dus verwijderd is met de update. Is er iets fout gegaan met de update of doe ik iets fout? Groetjes, Bart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 je meo gta4 via zijn eigen snelkoppeling starten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe JVJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Maak anders een snelkoppeling van het bestand 'LaunchGTAIV.exe' naar je bureaublad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.