kamperman1989 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 hallo allemaal ik heb een samsung omnia qwerty en die wil ik terugzetten naar fabrieks instellingen weet iemand hoe dat moet en waar dat staat op de telefoon alvast bedankt Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 hallo allemaal ik heb een samsung omnia qwerty en die wil ik terugzetten naar fabrieks instellingen weet iemand hoe dat moet en waar dat staat op de telefoon alvast bedankt je krijgt er neit voor neits een boekje bij he? Reageren
kamperman1989 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hallo allemaal IK EEN Hebreeën Samsung Omnia en sterven qwerty Wil IK terugzetten to fabrieks INSTELLINGEN weet iemand Hoe Moet DAT DAT STAAT en waar op de Telefoon Alvast bedankt [/ Quote] JE ER krijgt neit VOOR EEN neits boekje BIJ hij?: 7 [/ Quote] er zat wel een boekje bij maar er staat daar niks over in Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Zo moet het op mijn Samsung D900i: Menu -> Instellingen -> Instellingen terugzetten Mvg, Flitskikker Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Door dit nummer in te typen reset hij ook. *2767*3855# Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.