Dr.Oppai Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Beste, Ik heb sinds vandaag dat steam weigerd op te starten. Hij zegt iedere keer dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat ik moet checken of ik wel verbinding met internet heb. Dat doe ik en internet,msn en andere zooi doen het gewoon dus dat zit goed. Wat is dit en hoe kan ik het oplossen? Danku. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 probeer je eens te registreren met een ander account? Ice Reageren
Cylas Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 is het nog steeds? want ik heb er ook wel eens last van maar vaak lost steam het zelf snel op. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Ik kan niet inloggen op steam en hij lost het zelf ook niet op, al ik hem opstart krijg ik alleen dat hij het niet doet en dan kan ik op opnieuw proberen en cancel drukken, meer niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Misschien proberen om het opnieuw op te installeren? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Was er toevallig een update van tevoren? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Was er toevallig een update van tevoren? Niet dat ik weet, op een dag deed ik me pc gewoon aan en probeerde in te loggen maar dat lukte niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.