Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Hoi, in TBoGT is er een missie dan moet je een Buzzard stelen die op een cruise schip staat. Vaart dit schip normaal ook? Of alleen in die missie? Bewerkt: 6 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Nee, dit jacht is enkel te vinden in de missie Sexy Time van Yusuf Amir. In de Multiplayer mode kun je hem terug vinden op dezelfde locatie, het is geen bewegend object. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Kan je er wel in? Je kunt rondom het dek lopen en er is een kleine lobby ruimte tegenover de helipad. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) En uiteraard is hier de Buzzard aanwezig. Die staat gewoon op dat platform. Overigens staan er (lig)stoelen en tafels. Bewerkt: 6 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Nee, deze is alleen te vinden in de verhaallijn in de missie Sexy Time Maar na dat je TBoGT hebt uitgespeeld, kun je de Buzzard op het Helipad in Purgatory gebruiken wanneer je maar wilt. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hoe krijg je hem buiten de missie dan in singleplayer? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hoe krijg je hem buiten de missie dan in singleplayer? Dan moet je helaas nog even wachten totdat je de verhaallijn van TBoGT hebt uitgespeeld. Dan belt Yusuf je op en zegt dat je zijn gouden Buzzard zo vaak mogelijk mag gebruiken. Hij staat dan op het Helipad in Purgatory Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik bedoel het schip, de Buzzard vind ik niet zo interessant. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik bedoel het schip, de Buzzard vind ik niet zo interessant. Oh, sorry. Dat wist ik niet. Deze kun je inderdaad niet krijgen, noch besturen. Maar.. het is ook niet echt slim om op dat schip rond te gaan lopen tijdens die missie. Ten eerste : Het gaat ten koste van de tijd. (voor archivement Gold Star) Ten tweede : Volgens mij kun je als je bij die mensen komt ook neergeschoten worden. Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 je kan hem na de verhaallijn niet meer vinden. alleen in Free mode kun je hem ergens achter ''het blijheidsbeeld'' vinden Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Nee, deze is alleen te vinden in de verhaallijn in de missie Sexy Time Maar na dat je TBoGT hebt uitgespeeld, kun je de Buzzard op het Helipad in Purgatory gebruiken wanneer je maar wilt. Correctie: de Buzzard is wel in multiplayer te vinden op het schip. Ik kom er heel vaak als ik mee doe met een LibertyKillerZ clan meeting. Dus nogmaals: in MP staat de Buzzard op het heliplatformpje op het schip. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hoe krijg je hem buiten de missie dan in singleplayer? Dan moet je helaas nog even wachten totdat je de verhaallijn van TBoGT hebt uitgespeeld. Dan belt Yusuf je op en zegt dat je zijn gouden Buzzard zo vaak mogelijk mag gebruiken. Hij staat dan op het Helipad in Purgatory Ook in de missie Not So Fast, moet je met de Buzzard naar het dak van het Libertonian. En Tom MostWantedKid heeft het over de verhaallijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.