Jump to content

TBoGT boot missie


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, in TBoGT is er een missie dan moet je een Buzzard stelen die op een cruise schip staat. Vaart dit schip normaal ook? Of alleen in die missie?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit jacht is enkel te vinden in de missie Sexy Time van Yusuf Amir. In de Multiplayer mode kun je hem terug vinden op dezelfde locatie, het is geen bewegend object.

Link to comment
Delen op andere websites

En uiteraard is hier de Buzzard aanwezig. Die staat gewoon op dat platform.;) Overigens staan er (lig)stoelen en tafels.:puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, deze is alleen te vinden in de verhaallijn in de missie Sexy Time

Maar na dat je TBoGT hebt uitgespeeld, kun je de Buzzard op het Helipad in Purgatory gebruiken wanneer je maar wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je hem buiten de missie dan in singleplayer?

Dan moet je helaas nog even wachten totdat je de verhaallijn van TBoGT hebt uitgespeeld. Dan belt Yusuf je op en zegt dat je zijn gouden Buzzard zo vaak mogelijk mag gebruiken. Hij staat dan op het Helipad in Purgatory

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel het schip, de Buzzard vind ik niet zo interessant.

Oh, sorry. Dat wist ik niet. Deze kun je inderdaad niet krijgen, noch besturen.

Maar.. het is ook niet echt slim om op dat schip rond te gaan lopen tijdens die missie.

Ten eerste : Het gaat ten koste van de tijd. (voor archivement Gold Star)

Ten tweede : Volgens mij kun je als je bij die mensen komt ook neergeschoten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, deze is alleen te vinden in de verhaallijn in de missie Sexy Time

Maar na dat je TBoGT hebt uitgespeeld, kun je de Buzzard op het Helipad in Purgatory gebruiken wanneer je maar wilt.

Correctie: de Buzzard is wel in multiplayer te vinden op het schip. Ik kom er heel vaak als ik mee doe met een LibertyKillerZ clan meeting.:duh: Dus nogmaals: in MP staat de Buzzard op het heliplatformpje op het schip.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je hem buiten de missie dan in singleplayer?

Dan moet je helaas nog even wachten totdat je de verhaallijn van TBoGT hebt uitgespeeld. Dan belt Yusuf je op en zegt dat je zijn gouden Buzzard zo vaak mogelijk mag gebruiken. Hij staat dan op het Helipad in Purgatory

Ook in de missie Not So Fast, moet je met de Buzzard naar het dak van het Libertonian. En Tom MostWantedKid heeft het over de verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...