ted80 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 ik heb een vraagje, ik heb dit script gemaakt: public isPlayerInArea2() { new Float:X, Float:Y, Float:Z; for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); if (X <= -585 && X >= -916 && Y <= 1656 && Y >= 1379) { }else { if (!IsPlayerAdmin(i)) { ResetPlayerWeapons(i); } else { } } } } heeft iemand een idee hoe ik deze: if (X <= 2074 && X >= 2972 && Y <= -2847 && Y >= -2028) kan toevoegen? alvast bedankt Reageren
Rutger. Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Hoi! Ik programmeer zelf niet in Pawno, maar ik waag toch even een gok: public isPlayerInArea2() { new Float:X, Float:Y, Float:Z; for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); if (X <= -585 && X >= -916 && Y <= 1656 && Y >= 1379) { } else { if (!IsPlayerAdmin(i)) { ResetPlayerWeapons(i); } else { } } } } Ik heb de code even iets netter gemaakt, nu jou vraag: public isPlayerInArea2() { new Float:X, Float:Y, Float:Z; for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); if (X <= -585 && X >= -916 && Y <= 1656 && Y >= 1379) { } else { if (!IsPlayerAdmin(i)) { ResetPlayerWeapons(i); } else { } } else if (X <= 2074 && X >= 2972 && Y <= -2847 && Y >= -2028) { } } } Bewerkt: 7 mei 2010 door ZaroX Reageren
ted80 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 public isPlayerInArea2() { new Float:X, Float:Y, Float:Z; for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); if (X <= -585 && X >= -916 && Y <= 1656 && Y >= 1379) { } else { if (!IsPlayerAdmin(i)) { ResetPlayerWeapons(i); } else { } } else if (X <= 2074 && X >= 2972 && Y <= -2847 && Y >= -2028) { } } } moet ik dan na: else if (X <= 2074 && X >= 2972 && Y <= -2847 && Y >= -2028) weer opnieuw ResetPlayerWeapons neerzetten? Reageren
Rutger. Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Als je wilt dat de wapens gereset worden wel ja Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ja. Tenminste, als je wilt dat iemand die op dat punt staat al zijn wapens gereset krijgt. Reageren
ted80 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) \serverrrr\gamemodes\mijnscript.pwn(750) : error 029: invalid expression, assumed zero \serverrrr\gamemodes\mijnscript.pwn(750) : warning 215: expression has no effect \serverrrr\gamemodes\mijnscript.pwn(750) : error 001: expected token: ";", but found "if" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. Bewerkt: 7 mei 2010 door ted80 Reageren
ted80 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 als ik twee verschillende maak werken ze elkaar tegen Reageren
Mkb122 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Bedankt, ik zocht dit als antwoord Hoe maak ik een stuk grond waar je kan kijken met commands of ze daar zijn bedankt:D ~!Mkb122!~ Reageren
Wanted Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Laat eens de regels 725 tot 775 zien. Reageren
ted80 Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 (bewerkt) public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } public isPlayerInArea2() { new Float:X, Float:Y, Float:Z; for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) { GetPlayerPos(i, X, Y, Z); if (X <= -585 && X >= -916 && Y <= 1656 && Y >= 1379) { } else { if (!IsPlayerAdmin(i)) { ResetPlayerWeapons(i); } else { } } } } quote name='Wanted' date='20 May 2010 - 15:57 ' timestamp='1274363859' post='1656534'] Laat eens de regels 725 tot 775 zien. Bewerkt: 21 mei 2010 door ted80 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.