Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) YOOOOWW Mijn pc loopt vast tijdens gamen :angry: hoe groter het spel hoe sneller hij vast loopt Ik krijg geen geluid meer , geen foutmelding het beeld bevriest gewoon niets helpt alt + tab - alt + control + delete nieuwe drivers al gedownload , al geformatteerd NIETS HELPT :angry: en een extra koeling erin gezit helpt ook al niet PS Specs : 512 RAM AMD Althon XP 2600+ Asus moederboord service pack 2 ATI Radeon 9600 XT Bewerkt: 30 juni 2005 door Pimp_Killer Reageren
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Hoeveel GHZ? AMD Althon XP™ 26000+ Dat is te hoog hoor! En mischien zit je PC te volgeladen met programma's. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) 1.92 Ghz OO sorry ik bedoel 2600+ valt mee hoor ik heb pas 20 gb van mijn 80 gebruikt Bewerkt: 21 juni 2005 door Pimp_Killer Reageren
Quatroking Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Hoeveel GHZ?AMD Althon XP™ 26000+ Dat is te hoog hoor! Misschien mhz? dan is het 2,6 ghz. als het ghz is dan is het 2,6 thz. (terahertz) (heb ik dus ook!) Bewerkt: 21 juni 2005 door Quatroking Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) zuuucht PS Specs(opnieuw) : 512 RAM AMD Althon XP™ 2600+ Asus moederboord service pack 2 ATI Radeon 9600 XT Bewerkt: 30 juni 2005 door Pimp_Killer Reageren
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Welk spel is het? Mischien ligt het daaraan? Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 GTA SA (hier het snelst) Splinter cell pandora multiplayer demo(Huer gemiddeld) MTA : VC (hier na een lange tijd ) dus kortom alle games die groot en 3d zijn Reageren
lone ranger Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Kijk ff via msconfig wat er allemaal mee draait op de achter grond?? Virusscanner?? firewall?? zware programma's?? ctrl+alt+del ff bij prestaties kijken hoeveel vrij geheugen je hebt tijdens standby draaien,dus kijken als het spel niet draait. Ik denk dat er teveel draait op de achtergrond. Suc6 Reageren
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Instaleer je pc gewoon een keer opnieuw misschien dat hij daarna niet meer zo vaak vast loopt! B) Reageren
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Firewall kan je beter afzetten en MSN . Anders gaat hij traag bij Multiplayer! Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Instaleer je pc gewoon een keer opnieuw misschien dat hij daarna niet meer zo vaak vast loopt! B) ik zeg tog dat ik pc heb geformatteerd Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Kijk ff via msconfig wat er allemaal mee draait op de achter grond??Virusscanner?? firewall?? zware programma's?? ctrl+alt+del ff bij prestaties kijken hoeveel vrij geheugen je hebt tijdens standby draaien,dus kijken als het spel niet draait. Ik denk dat er teveel draait op de achtergrond. Suc6 ik gebruik ongeveer 5% van mij pc maar ik snap het niet een vriend van mij die heeft zijn computer propvol met bestandjes staan en hij draait er ongeveer 30 als hij ingame gaat en bij hem is dat neit zo ik ben weer de enigste met dit k*t probleem bedankt iederren voor jullie snelle posten ;) Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Mensen kijk : ik heb een grote harde schijf ik heb niet echt zware bestanden aan staan en mijn computer is omin snel Reageren
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Niet Dubbelposten! Hier heb je de Knop voor nodig!Dan kan je iets extra's in u Bericht zetten!Wat de andere kunnen zien : Updated -------------------------------------------------------------- Is je probleem opgelost? Zo nee, kijk naar Virus scanner en Ad-Aware SE Personal Bewerkt: 21 juni 2005 door GoKu Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 sorry ik ben net een beginner maar mijn probleem is nog niet opgelost ik heb al alles gepobeerd weet iemand een andere forum met computer nerds Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.