Robienske Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Misschien hangen teveel elektronische apparaten aan het net bij je thuis. Daardoor kan je PC wat minder stroom ontvangen, en als je gamed, dan gebruik je meer stroom. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) ook al gepobeert helpt mog steeds niet Bewerkt: 29 juni 2005 door Pimp_Killer Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Je zegt dat het spel vastloopt?Krijg je een blauw scherm? Zo ja hardwareproblemen, te zwakke voeding. Ga iedergeval terug naar de winkel waar je jouw videokaart hebt gekocht en leg je probleem even voor. Als het een goede zaak is willen ze je vast wel helpen en voor een klein bedragje misschien ook nog je pc fixen. nnou ik heb maar 2x een blauw scherm gezien is dat dan een probleem :blink: Reageren
Quatroking Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 nou..... dat blauwe scherm word ookwel "the blue screen of death' genoemd.... op mijn pc heb ik nog maar 2 keer gezien heb je soms ergens een mobieltje of meer vlakbij je pc liggen? (en staan die ook aan) Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 ja een toestel met bluetooth (die altijd aan staat) Reageren
SirArii Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Ik ben heel nieuwschierig naar hoe dit afloopt. ik heb hetzelfde probleem met dezelfde configuratie. ook al vanalles geprobeerd. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 even om te beginnen heeft een AMD 2600+ 2000mhz, een AMD van 2600mhz kosten rond de 800€ de laatste keer dat ik keek. Wat is de temperatuur van je PC? De specs zijn noormaal daar moet geen problemen mee zijn, Wat joriz net zij over dat je voeding het misschien niet aan kan is erg logische, ik zou met everest nakijken hoe het met je voltage gaat als je ingame bent... Reageren
Quatroking Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 ja een toestel met bluetooth (die altijd aan staat) NIET DOEN DUS Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) even om te beginnen heeft een AMD 2600+ 2000mhz, een AMD van 2600mhz kosten rond de 800€ de laatste keer dat ik keek.Wat is de temperatuur van je PC? De specs zijn noormaal daar moet geen problemen mee zijn, Wat joriz net zij over dat je voeding het misschien niet aan kan is erg logische, ik zou met everest nakijken hoe het met je voltage gaat als je ingame bent... waar kan je dat dan vinden bij Everest home edition :blink: Bewerkt: 30 juni 2005 door Pimp_Killer Reageren
wombat Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 hoi ik wou ff jullie advies vragen: ik heb hier thuis GTA VC en speel dit op een pc die normaal gezien zeker sterk genoeg is. Nu, hij loopt, om een nog onbekende reden, telkens vast... mijn pc is een Medion pc, P4 (de aldi Pc van november 2004) 512 MB ddr ram, geforce6610 xl grafische kaart dus zou het toch moeten doen dacht ik zo Ik denk eraan ook GTA SA te kopen, maar ik heb geen zin om daar 45 euro aan te geven als het niet werkt! zijn er eventueel mensen die dit spel spelen met dezelfde pc en er problemen mee hebben? thx, wombat Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 hoiik wou ff jullie advies vragen: ik heb hier thuis GTA VC en speel dit op een pc die normaal gezien zeker sterk genoeg is. Nu, hij loopt, om een nog onbekende reden, telkens vast... mijn pc is een Medion pc, P4 (de aldi Pc van november 2004) 512 MB ddr ram, geforce6610 xl grafische kaart dus zou het toch moeten doen dacht ik zo Ik denk eraan ook GTA SA te kopen, maar ik heb geen zin om daar 45 euro aan te geven als het niet werkt! zijn er eventueel mensen die dit spel spelen met dezelfde pc en er problemen mee hebben? thx, wombat wrm plaats je dat op mijn topic :huh: Reageren
wombat Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 oh dit is jouw topic, sorry ik dacht dat het hier wel thuis hoorde, moet ik dan hiervoor iets nieuws opstarten? Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 oh dit is jouw topic, sorryik dacht dat het hier wel thuis hoorde, moet ik dan hiervoor iets nieuws opstarten? ja start dan maar een nieuwe maar je kan beter w8ten tot op mijn topic een oplosssing is Reageren
exa Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Maar kijk, ik heb eigenlijk de beste oplossing Maar ik weet niet of je dat wilt Gewoon Nieuwe PC kopen, en die wat je nu gebruikt, aan je zusje of zo geven, want die speelt toch geen GTA :lol: Bij mij doet ook al iets vaags, al heb ik Norton Systemwork 2005 op pc, kan ik geen ene Mappen enz. opstarten, ook START niet enzo.. al een keer opnieuw geinstalleert, werkt ook nie.. Misschien heeft sommige PC iets vaags.. :ph34r: wat andere niet hebbe.. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) neej bedankt mijn pc is net nieuw !! maar mijn pc wordt vandaag naar een vriend gebracht(hij zet zelf pc in elkaar) dus over een paar dagen en ik plaats de oplossing wel als het opgelost is Bewerkt: 1 juli 2005 door Pimp_Killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.