Jump to content

PC loopt vast :(

Recommended Posts

Geplaatst:
Bij mij doet ook al iets vaags, al heb ik Norton Systemwork 2005 op pc, kan ik geen ene Mappen enz. opstarten, ook START niet enzo.. al een keer opnieuw geinstalleert, werkt ook nie..

Misschien heeft sommige PC iets vaags.. :ph34r: wat andere niet hebbe..

Heeft mijn vriend ook last van gehad. Verwijder alle andere antivirus programma's die op je pc staan. Dat heeft bij mij vriend ook gewerkt. En owja, zet dat lelijk ding van Microzuigt nep Firewall en alles wat erbij hoort uit bij Configuratiescherm. (SP2)

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pimp_Killer

25

• X-TX

8

• Synchro

5

• Quatroking

4

Geplaatst:
Bij mij doet ook al iets vaags, al heb ik Norton Systemwork 2005 op pc, kan ik geen ene Mappen enz. opstarten, ook START niet enzo.. al een keer opnieuw geinstalleert, werkt ook nie..

Misschien heeft sommige PC iets vaags..  :ph34r: wat andere niet hebbe..

Heeft mijn vriend ook last van gehad. Verwijder alle andere antivirus programma's die op je pc staan. Dat heeft bij mij vriend ook gewerkt. En owja, zet dat lelijk ding van Microzuigt nep Firewall en alles wat erbij hoort uit bij Configuratiescherm. (SP2)

Juist maar als er dan een virus in je PC komt dan gaat de PC nog langzamer.

Je moet everest home edition downloaden, daar kan je zien wat de temperatuur van je PC is, wat de voltages zijn etc.

Ik raad je aan dat programma te downloaden en de informatie door te geven, het liefst met screens (1 van het temperatuur scherm (sensor) en 1 van het voltage scherm)

Geplaatst: (bewerkt)

die man die weet ook echt geen oplossing

hij zegt al mijn hard en software is in orde

wat moet ik doen

Bewerkt: door Pimp_Killer
  • 1 maand later...
Geplaatst:

www.computertotaal.nl en dan het forum. En ik zou daar wel wat beleefder doen, en beter je systeemspecs laten zien, en niet zo maar asus moederbord, wel het type en zo er bij

Geplaatst: (bewerkt)

LoL hoe kom jij ineens uit het niets in mij topic plaatsen

er is al 2 maanden niets meer op mijn topic geplaatst

maar tog bedankt :'D

Bewerkt: door Pimp_Killer
Geplaatst:

Omdat, ik op heel veel forums zit, en dat het daar ook gezellig is. En dus dagt ik ff zou is een beetje goeie site neerzetten voor deze gozerd. Maar als ie opgeprompt staat, zou je eens moeten denken aan meer koelers in je pc kast, of je pc op een plek zetten waar hij meer ruimte heeft. Want hij kan overhit raken.

Geplaatst:

(Geen reclame maken voor sites buiten het GtaGames netwerk)

nouww geheugen van iedereen is op

tot ziens met deze kut hulp

Ik had wel geholpen maar het is zelden dat ik op het forum kan. Ik heb mijn computer nu wel alleen internet moet nog komen. *Zit op openbaar pc*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...