keessie Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hallo ik ben afgelopen week bezig geweest om een tank in sketchup te maken er moeten nog wat details op komen omdat hij nu vrij simpel is en er moeten nog wat meer textures op hebben jullie nog ideeen waarvan je zegt, dat wil ik er echt op zien? Gr. Ron Reageren
Beagle Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ja: specular highlight. Je kan dat instellen bij de material die je gebruikt in 3DS Max. Kijk voor een voorbeeld bij de originele materials. Ook meer details zouden wel gepast zijn, verschillende objecten erop met verschillende texturen zoals je zei. Dat machinegeweer op de tank kan ook wel wat uitgebreider en groter. Heeft hij ook een eigen collisie? In ieder geval, ga zo door . Reageren
Twister24 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Die wielen zou ik anders doen, het ziet er een beetje glimmend uit voor een tank Reageren
keessie Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ja: specular highlight. Je kan dat instellen bij de material die je gebruikt in 3DS Max. Kijk voor een voorbeeld bij de originele materials. Ook meer details zouden wel gepast zijn, verschillende objecten erop met verschillende texturen zoals je zei. Dat machinegeweer op de tank kan ook wel wat uitgebreider en groter. Heeft hij ook een eigen collisie? In ieder geval, ga zo door . ja bedankt ik wist niet dat dat erbij zat het ziet er nu beter uit ik ben bezig met meer details en de wielen moet ik veranderen Gr. Ron Reageren
Mythbuster Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Ziet er gaaf uit! Overigens, als je specular highlight gebruikt zet hem dan op 73, anders glimt hij heel erg. SA auto's staan ook rond de 73, en bij 73 is het 'glimsel' van het specular highlight heel .. uitgespreid zeg maar, veel mooier, vooral op een tank. Maar wat ik het liefste zou willen is dat je een of andere manier verzint waarmee je toch aardig goede rupsbanden kan maken.. B.v 2 wielen helemaal aan het achterste uiteinden doen, zodat het achteraan sowieso lijkt alsof de rupsband beweegt als je rijd.. de rest kun je dan als gewoon vast object maken, en dan vooraan ook nog 2 wielen plaatsen... Dan ziet het er vanaf achteren en vooraan in ieder geval een beetje goed uit... En het deel tussen die 2 wielen maak je dan gewoon recht met een vast stuk aan het chassis vast of zo.. Kost heel veel tijd, maar je kan er zoooo de koning mee worden Iedereen die het probeerde faalde xD Of echt op hele moeilijke manier met alpha's gaan werken. Als je het voor elkaar krijgt om het ook maar een klein beetje op werkende rupsbanden te laten lijken dan ben je echt de koning! Bewerkt: 8 mei 2010 door Mythbuster Reageren
keessie Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) klinkt als een uitdaging bedankt voor de tip van de specular highlight hij is inderdaad mooier nu ik zal zo nog wel een plaatje uploaden EDIT: beginnetje eraan gemaakt Bewerkt: 9 mei 2010 door keessie Reageren
Twister24 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Die wielen zijn inderdaad al stukken beter! Ik zou de tank alleen iets donkerder doen of vlekken ofzo erop. Hij is nu zo precies alles gelijk. Misschien delen anders. Bijvoorbeeld traanplaat op de tank zelf, zodat het lijk alsof je op de tank kan lopen enz. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik vind hem echt lauw geworden, vooral die 2e screenshot. Alleen als je de velgen ( ), en de textuur van het tank zelf vergelijkt. Vind ik het wel wat lelijker. Reageren
Royboow Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 misschien de loop open maken van de voorkant, Je ziet nu alleen een grijs vlak, en misscien kan je er ook eentje maken met desert camo? En de tank heeft vaak nog een kleine mitrieur naast de loop. misschien is dat wat, (gewoon een stomje uit laten steken naast de loop Nice model, dat zeker. KUTGW Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 misschien de loop open maken van de voorkant, Je ziet nu alleen een grijs vlak Dat is open, Dat zag ik op de screen van de vorige versie Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Waarschijnlijk ga ik hem zelf ook downloaden. Het ziet er goed uit! Texture en model zijn goed. KUTGW! Reageren
keessie Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 die mitrieur is wel een goed idee de loop is een stukje open aleen zie je dat niet op het plaatje ben bezig met een andere texture voor de wielen zodat het net iets minder eentonig word de traanplaat is ook een goed idee ik zal kijken of ik het ergens kan toevoegen Gr. Ron Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik zou de binnenkant van de loop en zwartachtige texture doen. Dat ziet er veel beter uit. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Het beste kun je inderdaad de hele loop zwart kleuren van binnen. Wat ik altijd doe bij uitlaten op een auto is de normals flippen, waardoor je dus sowieso een gat krijgt dat steeds donkerder wordt naar binnen toe. Weet alleen niet of dat in 3dsmax ook gaat. Zo niet, kun je ook nog proberen een paar donkere doorzichtige vlakken schuin achter elkaar te zetten (zoals Rockstar schaduw maakt in garages meestal..)... Dan wordt het ook steeds donkerder naar binnen toe. Verder vind ik de wielen er erg goed uitzien Denk niet dat het gaat, maar je zou ze nog wat meer in een rupsband vorm kunnen zetten? Dacht dat het niet kon omdat je zelf maar 3 wielen per zijde kan zetten, en SA de rest een stukje ervoor spawnt ofzo.. Bewerkt: 22 mei 2010 door Mythbuster Reageren
sampfan13 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Nice BTW: Word hier nog aangewerkt of is deze mod dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.