GTA-top Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hallo, ik heb dit filmpje gevolgd Maar er staat bij mij een hele anderen lijst dan wat je bij 2:13 ziet. Heeft er iemand tips of wil er iemand kijken of hij er wel HD bij hebt staan ? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Wat voor lijst heb jij dan? Mvg, Flitskikker Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Heb je wel de goeie versie van Movie Maker? Reageren
GTA-top Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik heb Movie maker 2.6 dus dat moet goed zijn ik heb ook even een screen gemaakt van mij lijst Reageren
BV_1993 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Lees de wiki eens over WMM, daar staat duidelijk dat je in W7 geen HD Video kan exporteren Reageren
GTA-top Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Lees de wiki eens over WMM, daar staat duidelijk dat je in W7 geen HD Video kan exporteren bedankt het lukt wel als ik met me usb naar de anderen computer loop Reageren
jvj Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Hoe kan je nou een video HD maken als de pixels ontbreken om het beeld haarscherp te maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.