leonnet Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 eerst eerste vraag hoe kan ik zorgen dat gang members mij helpen. en ten 2e hoe kan ik drive by doen ? ( zonder die ene code dat je zelf rijd ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 eerst eerste vraag hoe kan ik zorgen dat gang members mij helpen.en ten 2e hoe kan ik drive by doen ? ( zonder die ene code dat je zelf rijd ) 1. pijltje naar voren en dan ropet CJ ze. 2. (zie 1) +met je gangleden in je auto gaan zitten en die schieten zelf automatisch op je vijand(politie, ballas,..) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 eerst eerste vraag hoe kan ik zorgen dat gang members mij helpen.en ten 2e hoe kan ik drive by doen ? ( zonder die ene code dat je zelf rijd ) met RMB op een gangmember richten. en dan g of h en doe drive by doe je door eerst op e of w te drukken en dan LMB oja je moet een sub/machine gun hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 hier is al een topic over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Hier was al een topic over zoals jacc0s al zei <_< Drive-By Topic :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.