Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hoi, Ik heb een vraagje omtrent de webbrowsers die me soms irriteren op een bepaalde manier. Ik wil 'Safari' als mijn standaard webbrowser gebruiken, maar dat is bij mij al 'Mozilla Firefox'. Natuurlijk wil ik dit dus veranderen. Hoe doe je dat? Dit irriteert me namelijk, omdat ik mijn mail wil lezen vanaf Windows Live Messenger, dat ie dat in 'Mozilla Firefox' opent. Bij mij werkt die webbrowser redelijk traag, dus iemand die me kan vertellen hoe je een webbrowser tot je standaard webbrowser kunt krijgen? Mvg Grand Theft Auto TOM Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Kijk eens in de instellingen van Safari, daar staat het vast en zeker tussen. Topic verplaatst naar Software. Mvg, Flitskikker Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik heb het gevonden! Het stond bij 'Voorkeuren'. Dit topic kan dus gesloten worden. Ik zal de volgende keer maar beter kijken waar zoiets staat om zo een nieuw topic aanmaken, te voorkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.