Jump to content

iPod touch vragen


MJ_Forever

Recommended Posts

Yoow allemaal,

ik heb momenteel mijn zinnen gezet op een nieuw gagget: een iPod Touch.

Ik wil er graag een kopen maar zit nog met enkele vragen:

- Om op de facebook-app te kunnen, heb je hiervoor ook wifi nodig? M.a.w. als je de facebook-app geïnstalleerd heb met behulp van wifi, heb je dan nog wifi nodig om op facebook te kunnen?

- Kun je met dit gadget overal op internet nadat je de google-app heb geïnstalleerd?

Please help me

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt geen internet nodig om de Facebook app te kunnen starten, maar je zult er zonder WiFi niks mee kunnen doen. Zelfde geld voor het browsen op het internet: of je er nou wel of niet de Google app op geïnstalleerd hebt, je hebt er WiFi voor nodig.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Yoow allemaal,

ik heb momenteel mijn zinnen gezet op een nieuw gagget: een iPod Touch.

Ik wil er graag een kopen maar zit nog met enkele vragen:

- Om op de facebook-app te kunnen, heb je hiervoor ook wifi nodig? M.a.w. als je de facebook-app geïnstalleerd heb met behulp van wifi, heb je dan nog wifi nodig om op facebook te kunnen?

- Kun je met dit gadget overal op internet nadat je de google-app heb geïnstalleerd?

Please help me

Volgens mij weet jij niet wat WiFi betekend: WiFi is gewoon simpelweg "draadloos internet".

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de iPod Touch ten volle wil gebruiken heb je toch best thuis een draadloos netwerk ingesteld, anders heb je er weinig aan. Door simpelweg een app te kopen kan je niet overal op het internet, tenzij je een iPhone koopt en gebruik maakt van de 3G verbinding.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de iPod Touch ten volle wil gebruiken heb je toch best thuis een draadloos netwerk ingesteld, anders heb je er weinig aan. Door simpelweg een app te kopen kan je niet overal op het internet, tenzij je een iPhone koopt en gebruik maakt van de 3G verbinding.

Raar, want een jongen op de bus opweg naar het zwembad zat gewoon op google met zijn ipod touch.

Er was geen wifi te bespeuren

@ Ottoman_48: ik weet goed genoeg wat wifi is, ik heb al meer dan 2 jaar een psp.

En ik heb dat wel thuis hoor wifi

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben sommige openbare buslijnen ook een Wi-Fi verbinding aan boord hoor ;)

Maar als je goed op de straten zoekt, is er vast wel één open Wi-FI verbinding waar je van kan profiteren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor games heb je over het algemeen geen WiFi nodig, als je gewoon alleen wilt spelen. Apps voor social networking (MSN, Hyves, Twitter etc.) hebben altijd WiFi nodig. Zelfde geld voor nieuws apps en bijv. de buienradar app.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een illegale manier om over een wifi punt te maken met een iPod. Maar het duurt een minuut voordat zoiets aangemaakt is en in de bus ben je binnen 30 seconden zover van die plek vandaan dat je geen verbinding meer hebt met dat punt. :7

Mag ik bij deze ook even jouw topic plunderen om ook een vraagje over internet op een iPod te stellen? Is het aan te raden een iPod Touch te kopen als ik o.a. in de bus en in de stad actief wil blijven met twitter/hyves etc. Of kan ik dan beter een mobiel met G3 kopen?

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een illegale manier om over een wifi punt te maken met een iPod. Maar het duurt een minuut voordat zoiets aangemaakt is en in de bus ben je binnen 30 seconden zover van die plek vandaan dat je geen verbinding meer hebt met dat punt. :7

Mag ik bij deze ook even jouw topic plunderen om ook een vraagje over internet op een iPod te stellen? Is het aan te raden een iPod Touch te kopen als ik o.a. in de bus en in de stad actief wil blijven met twitter/hyves etc. Of kan ik dan beter een mobiel met G3 kopen?

Een Ipod Touch met dus alleen wifi is nogal....

geschikt-ongeschikt-spam-landmacht.png

om in de stad up to date te blijven met je hyves en twitter en andere shit.

Koop een telefoon met 3g

Link to comment
Delen op andere websites

EN houd rekening met de kosten!

Beter koop je een abbo met onbeperkt internet verbinding, anders krijg je zo (in mijn geval) een boete van 300 ballen thuis, wat niet bepaald leuk is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

EN houd rekening met de kosten!

Beter koop je een abbo met onbeperkt internet verbinding, anders krijg je zo (in mijn geval) een boete van 300 ballen thuis, wat niet bepaald leuk is :puh:

Ben jij buitenlands? Ten minste, alle Turken zeggen dat bij mij op school xD

Welke oelewapper gaat er nou buiten de bundel internetten? :duh:

Jij dus :D

Link to comment
Delen op andere websites

EN houd rekening met de kosten!

Beter koop je een abbo met onbeperkt internet verbinding, anders krijg je zo (in mijn geval) een boete van 300 ballen thuis, wat niet bepaald leuk is :puh:

Ben jij buitenlands? Ten minste, alle Turken zeggen dat bij mij op school xD

Welke oelewapper gaat er nou buiten de bundel internetten? :duh:

Jij dus :D

100% NL ^_^

Overigens, ik heb een mobiel abonnement met eindeloos online, maar als je online besteld én je kiest voor nummer behoud, krijg je tijdelijk een zogenaamd '0 euro abonnement'. Hiermee betaal je voor alles wat je ermee doet tot je oude oude abonnement afgelopen is. In mijn geval is echter 2 keer gezegd (door officiële HI, mijn provider, medewerkers) dat mijn abonnement gelijk ingaat op de dag van ontvangst (de dag ervoor zelfs), dus daar ging ik vanuit.

Echter is alles alweer opgelost en is die boete weggescholden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...