Jump to content

City Bus Simulator 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee! waarschijnlijk vragen mensen bij voorbaat al af waarom ik dit speel of waarom iemand dit uberhaupt speelt maargoed xD Ik verveelde me en dacht goh laat ik is zo'n bus simulator downloaden dus ik heb nu een demo van City Bus Simulator 2010 maar ik kan eigenlijk niks... want ik kan de bus niet in op het begin... je moet op F5 drukken om de deur te openen van buiten maar dit werkt dus niet ook geen enkele andere knop op het toetsenbord of muisknop werkt ik dacht misschien is er nog zo'n no lifer als ik die dit ook heeft gespeeld maar WEL weet hoe je de bus in moet komen haha xD alvast bedankt Remco ;-)

Geplaatst:

Ik ken dit spel niet, maar kijk eens bij Options/Controls bij het menu of je wel denkt wat het is.

Geplaatst:

Ik ken dit spel niet, maar kijk eens bij Options/Controls bij het menu of je wel denkt wat het is.

dat is het punt dit heb ik al gedaan haha ik heb ook nog gezocht op andere site's die me misschien zouden kunnen helpen maar niemand wist het...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...