SUPERKoRT Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) He, ik heb alleen de ballad of gay tony gedownload uit de store maar als ik nu multiplayer wil doen ken ik alleen kiezen uit deathmatch teamdeathmatch race gta race free roam verder heb ik geen nieuwe modus om te spelen... Komen die zodra ik missies speel, of moet ik daarvoor tlad ook voor downloaden of zitten die opties alleen als je de episodes of liberty city haal op disc Beetje jammer, want de reden dak deze addon gehaalt heb is voor de extra modus dit gaat over de ps3 versie Bewerkt: 8 mei 2010 door SUPERKoRT Reageren
GTA-top Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Volgens mij zijn er geen extra modes bij TBOGT Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 En die desctuction derby en zown race met parachute-boat-car dan? Reageren
Svenie Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 En die desctuction derby en zown race met parachute-boat-car dan? Destruction derby in The Ballad of Gay Tony? Nog nooit van gehoord. Die parachute-boot-wagen race, of met andere woorden gewoon een triatlon is niet te spelen in multiplayermode. Er zijn er echter wel drie aanwezig in de singeplayer mode van het spel, en ze winnen is nodig voor het 100% voltooien van het spel. Meer informatie daarvoor kan je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.