MasterValentino Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Bij mij is het eigelijk Vet raar heb pas me pc omgebouwd, Ik zou toch geen probleem moet hebben met dit spel op deze computer: P4 3.2 Ghz en NVidia GeForce 6600 met 256MB DDR een van de nieuwste grafiche kaarten. en 1024 DDR Geheugen. Heb een Asus P5GD1 PRO moederbord LGA775, intel 915p+ich6r,fsb 800 mhz dual-ch DDR400, PCI-E x 16, 8 ch audio, Gd lan,SATA,, met een Pentium 4 intel 915P, intel LGA775 met Hyper-Treading Tecnology. maar ik kan niet op 1280 x 1024 32 bit spelen en alles op zijn hoogst. Dan gaat het niet bepaald goed! Speel nu op 1024 x 768 32 bit alles op zijn hoogst behalven Anti-Alias die staat op 2, als ik hoger zet, zie ik af en toe slow motions das vet iri vooral als je aan het race bent. Rare Shit Valentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Extreme G Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Heb je de laatste updates? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Ja, wat raar was die update kon ik nergen vinden, kon wel udates vinden maar oudere... Had ik Battlefield 2 gedownload. (DEMO) kwam er opeens een hele nieuwe update tevoorschijn :blink: , spel zij ook, als je battlefield wil spelen moet je deze update instaleren... Maar dat is de laaste en de beste versie die er nu bestaad voor mij videokaart... Kijk elke dag op Nvidia.com voor nieuwe update drivers... Valentino Bewerkt: 21 juni 2005 door MasterValentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 heb je de goede update Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) heb je de goede update :wacko: .. Heb je de laatste updates? :blink: Ja, Maar dat is de laaste en de beste versie die er nu bestaad voor mij videokaart... Ik bedoel, je vraagt iets zonder het topic te lezen. Bewerkt: 21 juni 2005 door MClaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je moet die Anti-Alias gewoon uitzetten, want als ik die op 2 zet loopt ie bij mij ook niet bepaald mooi, en als ik hem uit heb zie ik geen verschil. waar dient die hele anti-alias eigenlijk voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterValentino Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ziet alles er net nog iets mooier uit, Dan zie je meer details B) Maar bij mij is het al goed heb net de nieuwste update 77.72 Nvidia driver. en kan nu alles op zijn hoogst draaien 1280 x 1024 32-bit anti alias op 3 Valentino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ziet alles er net nog iets mooier uit, Dan zie je meer details B) Maar bij mij is het al goed heb net de nieuwste update 77.72 Nvidia driver. en kan nu alles op zijn hoogst draaien 1280 x 1024 32-bit anti alias op 3 Valentino Als je wilt braggen ga dan ergens anders heen... deze jongen vraagt toch gewoon om hulp... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Als je wilt braggen ga dan ergens anders heen... deze jongen vraagt toch gewoon om hulp... :blink: Goedemorgen zeg, hij heeft notabene het topic zelf gestart! :blink: Nieuwe leden horen niet veel commentaar te geven, naar mijn ervaring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.