jvj Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) De dialoog over het probleem van een vriend die niet op GTAIV MP kan. jvj ben je aan het patchen Lazlo nee het werkt ni heb alles gedaan mr nog steeds die fout jvj eerst 1004 en dan 6 Lazlo ja jvj vreemd jvj beschrijf je probleem dan zet ik het op het gtaforum Lazlo gewoon jvj ik zal 'gewoon' er ook bijzetten:P Lazlo windows live zegt dat ik ingelogd ben maar als ik via m'n cellphone de multiplayer selecteer zegt hij dat ik me eers bij rockstar socialclub moet inloggen Lazlo dus dat ik niet ingelogd ben jvj ik heb het probleem ook ooit gehad jvj ok ik zet deze zinnen online Ik denk wel dat het probleem duidelijk is. JVJ Bewerkt: 28 april 2019 door Joriz Persoonsgegevens weggehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 R* games social club en Windows live zijn 2 verschillende dingen. Op zijn PC moet een Programma staan van de R* social club. Daar kan je inloggen. Dan zou hij wel online moeten kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) R* games social club en Windows live zijn 2 verschillende dingen. Op zijn PC moet een Programma staan van de R* social club. Daar kan je inloggen. Dan zou hij wel online moeten kunnen. Dat is het net, RGSC is niet meer nodig bij patch 6. De toepassing blijft maar laden en er komt geen eind aan. En ik kan het zien aan het razor logo aangezien ik een crack gebruik omdat ik te lui ben om de dvd in te steken. Het razor logo blijft keer op keer laden, rgsc is niet meer. Ik zal hem vragen om de game eens volledig te herinstalleren... Bewerkt: 8 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 ja kijk tadaa waarschijnlijk het probleem, laat hem gewoon het spel legaal kopen, zo duur is hij niet(alhoewel, als je prijs tegen kwaliteit opzet is hij nog behoorlijk duur ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.