edgardn123 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 in TBOGT heb je zon pistool wat wel verdacht veel op de duitse LUGER lijkt. dat de vrouwelijke stem van Vice City fm wel heel erg lijkt op een stem van radio 538? dat de korean mob wel erg lijkt op de gang uit gta chinatown wars de midtown gangsters? dat ray boccino en phil bell allebei een pukkel op dezelfde plek hebben? (lol) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 in TBOGT heb je zon pistool wat wel verdacht veel op de duitse LUGER lijkt. dat de vrouwelijke stem van Vice City fm wel heel erg lijkt op een stem van radio 538? dat de korean mob wel erg lijkt op de gang uit gta chinatown wars de midtown gangsters? dat ray boccino en phil bell allebei een pukkel op dezelfde plek hebben? (lol) Luger Pistol .44 Ik zie wel enige overeenkomst. En over die andere twee, misschien wel misschien niet, ik heb het nog niet gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Moet er hiervoor een apart topic worden aangemaakt? Nee dus... Maar het lijkt me overigens wel leuk als die dingen die de topicstarter heeft gevonden, zelf te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 in TBOGT heb je zon pistool wat wel verdacht veel op de duitse LUGER lijkt. dat de vrouwelijke stem van Vice City fm wel heel erg lijkt op een stem van radio 538? dat de korean mob wel erg lijkt op de gang uit gta chinatown wars de midtown gangsters? dat ray boccino en phil bell allebei een pukkel op dezelfde plek hebben? (lol) Luger Pistol .44 Ik zie wel enige overeenkomst. En over die andere twee, misschien wel misschien niet, ik heb het nog niet gezien. De Pistol .44 is gebaseerd op een .44 AMP Automac. en niet op een Luger. De Korean Gang en de Midtown Gangsters zijn hetzelfde De stem van Vice City FM is niet gebaseerd op de stem van radio 538. Dat van Ray Boccino en Phill Bell was me ook al opgevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 misschien zijn phil en ray wel in het geheim broers van elkaar? (lol) aangezien ze allebei die pukkel hebben:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.