Jump to content

laptop: muis valt weg + crash


geert.

Recommended Posts

Ik heb een probleem met GTA SA.

Ik speel het op mijn laptop met Vista. Ik speel soms met de mousepad en soms met een gewone muis. Soms valt tijdens het spelen de muis uit. Als ik dan naar het menu ga krijg ik in 50 % van de keren een zwart scherm en moet ik via ctrl alt del het spel afsluiten, de andere keren kom ik gewoon in het menu en doet de muis het opeens weer. Soms heb ik ook wel eens een missie proberen af te maken zonder muis, maar als ik dan in mijn save house ben en dan op wil slaan krijg ik ook een zwart scherm.

Ik heb het ook al proberen te draaien in de compatibiliteitsmodus (onder andere in win 98 en XP), maar dit heeft niets geholpen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heeft het misschien te maken met het feit dat ik het op de laptop speel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat had ik allemaal al eens gedaan. Maar helaas zonder succes. Heb het spel al 2x verwijderd (incl alle userfiles etc) en opnieuw geïnstalleerd.

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem als jij, alleen dat het iets minder gebeurt, ik speel ook op vista...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...