Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Hoi, Telkens als ik GTA IV wil spelen en wordt uitgenodigd door een vriend komt er iets te staan van dat ik niet kan connecten (niet goed geschreven). Nou denk ik dat het er aan ligt dat mij UpNP staat op niet beschikbaar en mijn NAT op gemiddeld. Nu is mij vraag HOe kan ik mijn UpNP aanzetten? ik heb al geprobeerd naar www.mijnip.nl te gaan en dan ip adres in adres balk te zetten en dan verder.... Maar als ik mijn ip adres in mijn adres balk zet wil ie de 'site' niet vinden. Hoe kan dit?? Zijn er andere manieren om UpNP aan te zetten? HElp me! Alvast Bedank, Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Wat voor router heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Wat voor router heb je? Hoe kan ik dat zien?? of wat is dat? :$ Bewerkt: 8 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Start > Zoek op "Uitvoeren" > Open "Uitvoeren" > type in "ipconfig" > kopieer het adres achter "Standaardgateway" (Rechtermuisklik > Markeren > 'Enter' om te kopiëren) Dan kun je als het goed is wél in je router, en ergens UPnP aanzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Ik kwam op een of andere site uit, klikte op het omcirkelde. tikte admin en admin in maar dat werkte niet wat moet ik dan wel intikken? Bewerkt: 8 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Ik kwam op een of andere site uit, klikte op het omcirkelde. tikte admin en admin in maar dat werkte niet wat moet ik dan wel intikken? typ daar gebruikersnaam admin en wachtwoord admin in en dan op ok als het goed zit je dan in je router/modum als je ouders dat niet verandert hebben Bewerkt: 8 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 admin en admin is niet de goede. helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Soms hoef je alleen maar als gebruikersnaam admin in te vullen en dan gewoon op enter Als dat niet werkt moet je op google intypen: "wachtwoord [hier je merk en type router]" want zo kun je ook wel aan je wachtwoord komen als je tenminst niet zelf een wachtwoord hebt gemaakt. Als je zelf een wachtwoord hebt gemaakt moet je je router resetten en dan kun je weer inloggen met je standaard wachtwoord Bewerkt: 8 mei 2010 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 maar wat is nou een router? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T2own-Gamer Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) hier Correct me if i'm wrong. Bewerkt: 8 mei 2010 door T2own-Gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 wachtwoord gevonden. maar die site waar het straks ook mis ging wil 'm niet accepteren. Weet iemand een andere en hoe moet ik hem dan aanzetten?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) wachtwoord gevonden. maar die site waar het straks ook mis ging wil 'm niet accepteren. Weet iemand een andere en hoe moet ik hem dan aanzetten?? router is je kast waar het internet vandaan komt maar vraag eens je ouders? mischine weten hun het wel en het kan alleen war je wavchtwoord en gebruiksnaam nodig hebt en het is niet een site het is je binnekant van je modum Bewerkt: 8 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 dus je moet in de binnenkant wat veranderen om UpNP in te schakelen? Dat had ik dan niet goed begrepen. Ik zal straks ff overbuurman, die veel van computers weet, ff vragen om er naar te kijken. Maar hoe doe je dat dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) dus je moet in de binnenkant wat veranderen om UpNP in te schakelen? Dat had ik dan niet goed begrepen. Ik zal straks ff overbuurman, die veel van computers weet, ff vragen om er naar te kijken. Maar hoe doe je dat dan?? nee niet zo aan de binnekant maar vraag even aan je overbuurman om inloggen in je router en dan de UPNP aan te zetten of vraag even aan Banaandaan stuur hem even een BP hij kan je pc bestuuren en zo je UPnp aan zetten Bewerkt: 8 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Kan het er aan liggen dat er nu een fout zit bij Rockstar Social club??? @edit denk dat het nu werkt kijk straks ff of het echt zo is Bewerkt: 8 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.