GwnHugo Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Hallo allemaal, Mijn ouders hadden laatst een timeslot op mijn pc gezet, omdat ze vonden dat ik te lang erachter zat. Uiteindelijk werkte het niet echt ( ). Ik kan nu wel weer de hele tijd erachter, maar er zit nu de hele tijd en scherm ervan op mijn bureaublad. Ik heb het al verwijderd bij software. Weet iemand hoe ik het weg krijg? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Start-> configuratiescherm-> programma's-> een programma verwijderen-> kijken waar hij staat en dan verwijderen. Als dat niet werkt, ga dan naar de directory en verwijder alles daar. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Dat is dus het probleem. Ik heb hem daar al verwijderd. Reageren
Fedmas Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Ga eens naar start -> Uitvoeren. En typ daar in Msconfig. Ga dan naar het tabje opstarten, en kijk eens of je de naam van het programma erbij ziet staan? Zoja, moet je die even wegvinken. Edit: Is het niet gewoon de achtergrond? ^^ Bewerkt: 8 mei 2010 door Fedmas Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Heel erg bedankt! Hij stond inderdaad nog bij die lijst. Nu is het weg. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Als hij in die "lijst" aanwezig is, dan neem ik aan dat je wel begrijpt dat de restanten van die installatie nog steeds aanwezig zijn. Mocht je hardnekkige software hebben verwijder het met het volgende tooltje. Revo Uninstaller Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.