Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey wie weet hoe je de trein wat langer krijgt meestal heeft hij maar 3 wagons maar is het ook mogelijk voor 5 of 6

Geplaatst:

Zit er geen readme bij? Want ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.

laat maar moet me cleo 3

en ik weet niet hoe cleo 3 werkt XD

Geplaatst:

Beagle,

Alsjeblieft kan jij een filmpje maken .

Over hoe jij het download en dan laten zien op youtube aan mij ik heb het echt nodig .

Want ik instaleer hem ik kopieer die 4 dingen die moeten .

Druk dan op rockstar games

san andreas .Maak een nieuwe map aan genaamt :cleo doe er het bestand in wat er in moest we GXTHook.cleo

maar wat moet ik dan met die andere 3 ?

Geplaatst:

Als je Cleo geïnstalleerd hebt, plaats je LongTrains.cs in de Cleo map. De andere drie bestanden zijn gewoon screenshots, deze hoef je nergens te plaatsen. Dus als goed is zou je mod nu moeten werken.

Geplaatst:

Maar de enigste die wij nodig hebben zijn: vorbisFile.dll vorbisHooked.dll Cleo.asi en GXTHook.cleo. De rest kan je weg gooien. We plaatsen vorbisFile.dll vorbishooked.dll en Cleo.asi in de hooftmap van SA. Dit is waar je GTA San Andreas geinstalleerd hebt. Als het goed is word er gevraagt of je de bestaande files wilt overschrijven. Klik op ja anders doet Cleo3 het straks niet. We maken nu in de SA hooftmap een map aan genaamd 'Cleo'. (weer zonder de haakjes) In die map plaatsen we GXTHook.cleo en dat was het alweer. Nu hebben we als het goed is de Cleo3 Library succesvol geinstalleerd.Dat moet ik doen maar waar is de hoofdmap dat is tog =Rockstar games/Gta san andreas en dan daar tog een mapje aan maken genoemt cleo dan die GXTHook.cleo die inplaatsen maar waar moeten die andere drie kan jij anders een filmpje maken hoe het moet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...