Jump to content

wapenwinkels


edgardn123

Recommended Posts

ik heb een paar vragen over de wapenwinkels.

1. als je de verkoper aanvalt komt er de beveiliging maar waar komen die vandaan??? er is tog maar 1 deur?

2. waarden bepaalde wapenwinkels gerund door een gang (die ene winkel in chinatown kan misschien van de triads zijn?)

3. waarom hebben ze geen ammu-nation in gta 4?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Die verschijnen er automatisch als je er chaos aanricht.

2. Dat kan wel kloppen inderdaad, een verkoper van de wapenwinkel in Broker is een vriend van Dimitri Rascalov. Dan zou je denken dat deze word beheerd door de Russische Bratva maar dit word niet aangegeven in het spel, net zoals de andere wapenwinkels.

3. In GTA IV heeft de Ammu-Nation enkel een website die niets toevoegt aan het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een paar vragen over de wapenwinkels.

1. als je de verkoper aanvalt komt er de beveiliging maar waar komen die vandaan??? er is tog maar 1 deur?

2. waarden bepaalde wapenwinkels gerund door een gang (die ene winkel in chinatown kan misschien van de triads zijn?)

3. waarom hebben ze geen ammu-nation in gta 4?

1. Volgens mij zijn dat altijd 3 bikers die spawnen in dat zijkamertje bij de ingang :sigaar:

2. De wapenwinkel in Alderney word gerund door een The Lost MC member en bij de wapenwinkel in Broker is het onbekend. Wel weet ik dat Het niet wordt gerund door de Russische Bratva aangezien de verkoper als jer er voor het eerst in een missie binneloopt ( in IV) hijzegt "You fucking Ruskies are milking my dry, I am not a cow" zoiets zeg je niet als je zelf een Rus bent lijkt me :7

3. Omdat de Burgemeester van LC Mayor Ochoa erg streng is op het gebied van wapens heeft hij wapenswinkels zoals Ammunation in Liberty City verboden daarom kun je je wapens kopen bij verstopte plekken in LC.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

1. die spawnen gewoon als je de eigenaar aanvalt

2.ik denkt van niet wat is altijd een soort biker type wat de winkel runt

3. ik denk dat ze in 2008 verboden waren

maar in 2009 ( gta CW ) wel mochten verkopen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...