Anhtuan Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Ik heb dus Episodes From Liberty City geïnstalleerd en hij start gewoon op tot het punt dat ik moet kiezen welk spel ik wil gaan spelen. Als ik dan op start druk dan krijg ik alleen een zwart scherm waarna ik 'm moet afsluiten met taakbeheer. Vervolgens krijg ik deze foutmelding: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: AppHangB1 Naam van de toepassing: EFLC.exe Toepassingsversie: 1.1.1.0 Tijdstempel van toepassing: 4bb19157 Handtekening van vastlopen: 693c Type vastlopen: 2048 Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende handtekening 1: 693c4deddbad885847a458483a32f03d Aanvullende handtekening 2: ccaa Aanvullende handtekening 3: ccaa1d77c1abdde955fccdfeb2a7f8c2 Aanvullende handtekening 4: 693c Aanvullende handtekening 5: 693c4deddbad885847a458483a32f03d Aanvullende handtekening 6: ccaa Aanvullende handtekening 7: ccaa1d77c1abdde955fccdfeb2a7f8c2 Nou hopelijk kan iemand mij helpen want dit zuigt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 op dit moment kan niemand in gta komen gta social club heeft nu problemen dus niemand kan in gta komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Je hebt social club niet eens meer nodig met de laatste patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 klopt maar ik bedoel een ander inlog syteem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Sinds wanneer is dat dan? Ik had vanmorgen nergens last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anhtuan Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Maar niemand die dus dit probleem heeft? Ik krijg heel die social club ook niet maar krijg dus gewoon een zwart scherm nadat ik The Lost of Ballad op start druk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Maar niemand die dus dit probleem heeft? Ik krijg heel die social club ook niet maar krijg dus gewoon een zwart scherm nadat ik The Lost of Ballad op start druk. nee dat hebben we niet wij kunnen gewoon niet inloggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 zorg dat die exe die gestart word(dus EFLC.exe) standaard als administrator uit word gevoert, dat zou het probleem moeten verhelpen, als dit niet helpt moet je zorgen dat je windows up to date is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anhtuan Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Hmm als het goed is is mijn windows gewoon up to date.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ik heb dit soms ook, even mijn computer herstarten en niks anders opstarten (geen MSN of browser oid) en dan is het weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.