Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van mijn FCTwente Wallpaper? Het is mijn eerste wallpaper.

FCT_thumb.png

Graag kritiek, positieve punten en andere opmerkingen.

Geplaatst:

Ik vind het prachtig, dat rood gaat prachtig op in de stock! Alleen de tekst is een beetje 'standaard'. 9/10 Ik vind het heel geslaagd! ^_^

Geplaatst:

Ik ben altijd al slecht geweest in de tekst, daarom houd ik hem meestal strak en simpel.

Geplaatst:

Had je de foto beter niet gewoon scherp gelaten? Vind het nu maar een vage zooi en het is sowieso een veel te klein formaat voor een wallpaper. Of heb je nog een klein beeldscherm?

Geplaatst:

Had je de foto beter niet gewoon scherp gelaten? Vind het nu maar een vage zooi en het is sowieso een veel te klein formaat voor een wallpaper. Of heb je nog een klein beeldscherm?

Ik gebruik de wallpaper voor mijn oude computer op mijn kamer, met een klein kut scherm. Dat vage komt omdat ik de foto een beetje moest vergroten.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem vet, vooral die rode 'border' is mooi, alleen jammer van de foto.

8.5/10

Bedankt! Ik ga binnenkort nog een nieuwe versie maken met hogere resolutie en een foto die wel groot genoeg is. Verder nog reacties?

Edit: Ik zie nu dat dit de versie is met zwart-wit-zwart border. Die is natuurlijk weg, want dat is niet nodig voor een wallpaper.

Bewerkt: door Remcconen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...